شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۹:۲۵
کد خبر: 50747

همیشه و در همه حال پدران و مادران سعی میکنند تا فرزندان خود را به بهترین نحو ممکن تربیت و بزرگ کنند اما در گوشه و کنار دنیا استثناهایی نیز وجود دارد. عکسهای گرفته شده لحظات تکان دهندهای را از بیتوجهی برخی پدران و مادران نسبت به فرزندانشان نشان میدهد.

سلامت نیوز : همیشه و در همه حال پدران و مادران سعی میکنند تا فرزندان خود را به بهترین نحو ممکن تربیت و بزرگ کنند اما در گوشه و کنار دنیا استثناهایی نیز وجود دارد. عکسهای گرفته شده لحظات تکان دهندهای را از بیتوجهی برخی پدران و مادران نسبت به فرزندانشان نشان میدهد. این ناهنجاریها و رفتار در لحظات مختلف در هر یک از تصاویر دیده میشود. پدری که با کودک کوچک خود در حال قایقسواری است و به خطرات احتمالی که ممکن است فرزندش را تهدید به مرگ کند، بیتوجهی نشان میدهد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایران ؛ در جایی دیگر مادری برای بلند کردن کودک خود و سوار کردنش در کالسکه از پاهای ناتوان او به جای بغل کردن استفاده میکند و او را سر و ته گرفته و فشار زیادی را به کودک وارد میکند. مادربیتوجهی نیز با گذاشتن کیسه پلاستیکی بر سر کودک خود در فروشگاه سبب شده کودک دچار خفگی شود.
در جایی دیگر، تصویر نشان میدهد که چگونه یک کودک به خاطر علاقه به کیک و شیرینی، مخلوط کن را که به برق وصل است درون دهان خود میگذارد تا مزه شیرینی را حس کند. شاید این تصاویر بتواند تلنگری باشد به پدر و مادرانی که به فرزندان خود بیتوجهی نشان میدهند و آنها را در شرایطی قرار میدهند که گاهی علاوه بر بدآموزی، ممکن است جانشان را نیز به خطر بیندازد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha