دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۴
کد خبر: 50892

تابستان فصل لذت بردن از صندل‌های حصیری و خنك و یا قرار دادن پاها در حوض آب و لذت بردن از آب تنی است اما از سوی دیگر هوای داغ تابستان می‌تواند بهداشت و سلامت پاها را به خطر بیندازد.

سلامت نیوز : تابستان فصل لذت بردن از صندل‌های حصیری و خنك و یا قرار دادن پاها در حوض آب و لذت بردن از آب تنی است اما از سوی دیگر هوای داغ تابستان می‌تواند بهداشت و سلامت پاها را به خطر بیندازد. به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛ انجمن پزشكی بهداشت پا در آمریكا چند توصیه مفید و مهم برای مراقبت از پاها در فصل گرم تابستان ارائه كرده‌اند كه به قرار زیر است:

- برای كاهش خطر احتمالی بروز عفونت در پاها، زگیل یا جراحت از پا برهنه راه رفتن خودداری كنید. - اگر به ساحل یا استخر می‌رود حتما دمپایی بپوشید تا احتمال عفونت كردن پاها كاهش پیدا كند. - نوشیدن آب زیاد در هر روز حتی در حفظ بهداشت پاها در این فصل نیز تاثیر دارد. - با خم كردن مچ پا، حركت دادن انگشتان پا و ماساژ كف پا به بهبود گردش خون در پاهای خود كمك كنید. - اگر دمپایی روباز می‌پوشید روی پاهایتان كرم ضد آفتاب بمالید تا پوستتان در معرض نور شدید خورشید آسیب نبیند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha