جسد پدر فداکاری که برای نجات جان پسر دو ساله‌اش دل به دریاچه میشیگان زده بود در حالی به وسیله غواصان پیدا شد که چکمه‌‌های سنگینش با تکه‌‌های فلزی متصل به آن این جسد را به قعر آب دریاچه کشانده بود.

سلامت نیوز : جسد پدر فداکاری که برای نجات جان پسر دو ساله‌اش دل به دریاچه میشیگان زده بود در حالی به وسیله غواصان پیدا شد که چکمه‌‌های سنگینش با تکه‌‌های فلزی متصل به آن این جسد را به قعر آب دریاچه کشانده بود. کنت برایان کوتی41 ساله که به همراه خانواده‌اش برای ماهیگیری و گردش به دریاچه مایکل در میشیگان امریکا رفته بود، طعمه دریاچه شد. پسر دو ساله کنت برایان کوتی هنگام ماهیگیری از روی قایق به داخل دریاچه افتاد و پدر فداکار وقتی دید جان بچه‌اش در خطر است خودش را به آب زد تا پسرش را نجات دهد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایران ؛ «برایان کوتی» ابتدا پسرش را از آب گرفت و از دو بچه‌اش که روی قایق منتظر بودند کمک خواست تا برادرشان را از آب بیرون بکشند. این دختر و پسر، برادردو ساله‌شان را بسختی از آب بیرون کشیدند، غافل از این که پدرشان به‌خاطر پوشیدن چکمه‌‌های سنگین در حال غرق شدن بود. دختر 9 ساله برایان کوتی قایق را به سمت ساحل هدایت کرد تا مادرش را در جریان خبر تلخی قرار دهد. آنها با مرکز امدادرسانی تماس گرفتند، اما برایان کوتی تا قبل از رسیدن امدادگران از نظر ناپدید شده و به قعر دریاچه فرو رفت. سرانجام امدادگران پس از یک هفته تلاش توانستند جسد این پدر فداکار را از قعر دریاچه دربیاورند. آنها گفتند عامل مرگ این مرد و فرو رفتن او به عمق آب مربوط به چکمه‌های سنگین و فلزدار او بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha