پزشك مرموز پیشگویی می‌كرد تا زنان و مردان ساده‌لوح را به دام‌های میلیونی خود بكشاند.

سلامت نیوز : پزشك مرموز پیشگویی می‌كرد تا زنان و مردان ساده‌لوح را به دام‌های میلیونی خود بكشاند.

مرد پیشگو وقتی از دانشگاه فارغ‌التحصیل شد، مطبی در شمال پایتخت زد و این در حالی بود كه لیسانس‌اش در شاخه پزشكی نبود. چندی پیش زن شیك‌پوشی به دادسرای شمیرانات مراجعه كرد و پرده از اقدامات عجیب پزشكی برداشت. این زن به بازپرس گفت: مدتی بود كه با شوهرم اختلاف داشتم، چرا كه وی علاقه‌ای به زندگی با من نداشت و هر روز به بهانه‌های مختلف زندگی را برایم تلخ كرده بود. كلافه شده بودم، نمی‌دانستم باید چه كنم تا این‌كه زمانی كه با یكی از دوستانم درد‌دل می‌كردم، وی پزشك روانشناسی را به من معرفی كرد و گفت در شمال شهر مطب دارد و می‌تواند با مشاوره مشكلم را حل كند. دوستم ادعا كرد كه وی نیز با همسرش اختلاف خانوادگی داشته و مرد پزشك با چندین جلسه مشاوره مشكل آنان را از بین برده است و حالا زندگی‌شان در آرامش است. با هیجان زیادی خودم را به این مطب رساندم. در آنجا مرد شیك‌پوشی را دیدم كه خود را روانشناس معرفی می‌كرد و می‌گفت با نوشتن نسخه‌های خوشبختی مشكلات خیلی از زوج‌ها را حل كرده و زندگی آنها شیرین‌تر شده است.

 من نیز به حرف‌های این پزشك اعتماد كردم. وی خود را پیشگو هم معرفی كرد كه خیلی زود باور كردم. سپس نوشته‌ای به من داد و خواست آن را در لابه‌لای لباس‌های شوهرم بگذارم و پس از یك هفته همه مشكلاتم رفع خواهد شد، اما اخلاق و رفتار همسرم بدتر كه شد هیچی، حتی كار به جایی كشید كه مرا به باد كتك گرفت. حالا می‌خواهم این پزشك برای كلاهبرداری‌هایش تحت تعقیب قرار گیرد و از هر كسی پرسیده‌ام، شنیده‌ام كه پیشگویی و نسخه‌های خوشبختی كار رمال‌ها است و ربطی به دكترها ندارد. با این ادعاها، تیمی از پایگاه یكم پلیس مأموریت یافتند تا به تجسس‌های ویژه‌ای دست بزنند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایران ؛ در حالی كه بررسی‌ها ادامه داشت، این‌بار مرد جوان دیگری نزد بازپرس رفت و به ادعای مشابهی پرداخت. این مرد به بازپرس گفت: مدتی بود كه از لحاظ روحی و روانی بشدت به‌هم ریخته بودم، بارها برای درمان خود نزد پزشكان مختلفی رفتم، اما بی‌فایده بود تا اینكه یكی از دوستانم مرا به مرد 33 ساله‌ای معرفی كرد و گفت كه وی پزشك و پیشگو است و چند بیمار صعب‌العلاج را درمان كرد. خیلی زود گول حرف‌های دوستم را خورده و به دیدن پزشك جوان در مطبش رفتم تا برایم نسخه شفابخش بنویسد.

در آنجا پزشك جوان با چرب‌زبانی مرا فریب داد و اعتمادم را جلب كرد. از وی شنیدم همه مشكلات روحی و روانی‌ام با دعانویسی از بین می‌رود، اما هزینه آن زیاد است. وی به راحتی از من 4 میلیون تومان پول گرفت. چند بار به مطبش رفتم، اما دعاهای این پزشك تأثیری نداشت. وقتی دیدم مشكلاتم بدتر شده است و از آنجا كه من خودم تحصیلكرده هستم، چند سؤال پزشكی از وی پرسیدم، دیدم دچار تناقض‌گویی شد، آنجا بود كه فهمیدم وی رمالی بیش نیست و مرا فریب داده است. با این ادعاها و تحقیقات پلیسی كه نشان می‌داد مرد شیك‌پوش یك پزشك دروغین است، وی در مطبش دستگیر شد و كارآگاهان تجهیزات رمالی را نیز در كمدهای مطب وی پیدا كردند. پزشك مرموز در بازجویی‌ها اصرار به بی‌گناهی كرد و خواست با دروغگویی پلیس را در تحقیقات گمراه كند كه تیرش به سنگ خورد. بنابه این گزارش، بررسی‌های قضایی و پلیسی نشان داده است كه این پزشك دعانویس یك تبهكار است كه تنها تحصیلات دانشگاهی داشته و به جای استفاده از آموخته‌های خود در رشته تخصصی با دایر كردن مطب به كلاهبرداری دست می‌زند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha