كارگاه مدون تشخیص پیش از تولد (پره ناتال) ناهنجاری‌های مادرزادی، 14 تیر ماه جاری به همت پژوهشکده فن آوری های نوین علوم پزشکی جهاددانشگاهی- ابن‌سینا برگزار می شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، این كارگاه كه توسط مركز تحقیقات بیوتكنولوژی تولیدمثل پژوهشكده فناوری های نوین علوم پزشکی جهاددانشگاهی- ابن سینا برگزار می‌شود، از امتیاز آموزش مداوم جامعه پزشكی برخوردار بوده و با هدف آشنایی هرچه بیشتر متخصصان زنان با مراقبت‌های ویژه دوران بارداری و تكنیك‌های جدید تشخیص و درمان در حاملگی پرخطر و تشخیص ناهنجاری‌های مادرزادی جنین در سه ماهه‌های مختلف بارداری برگزار خواهد گردید.


دكتر محسن معینی، مسئول كلینیك پره ناتولوژی و عضو هیات علمی پژوهشكده ابن‌سینا و دبیر علمی كارگاه در خصوص چگونگی برگزاری این كارگاه اظهار داشت:این برنامه به صورت یك روزه برگزار خواهد شد و در آن روش‌های تشخیص پره ناتال ناهنجاری‌های مادرزادی معرفی شده و بسته به مورد در ارتباط با كاربردها و محدودیت‌ها، عوارض، اندیكاسیونها و طریق انجام هر روش بحث خواهد شد.


گفتنی است این كارگاه كه از ساعت 8 صبح آغاز و تا ساعت 16 ادامه خواهد داشت در مركز فوق تخصصی درمان ناباروری و سقط مكرر ابن‌سینا برگزار خواهد شد.


تشخیص پیش از تولد (PND) مجموعه اقدامات كلینیكی و پاراكلینیكی است كه می‌توانند به تشخیص بیماری احتمالی جنین قبل از تولد كمك کنند.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha