مدیرعامل انجمن تنظیم خانواده ایران از ایجاد مركز مشاوره و خدمات بهداشت باروری با همكاری مشترك این انجمن با دانشگاه علوم پزشكی بوشهر خبر داد و گفت:‌ با همكاری این انجمن و یونیسف، مراكز خدمات دوستدار نوجوان هم در شهرستان بم راه اندازی شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، فرهاد ملك احمدی در جلسه توجیهی كه جهت آشنایی با اهداف و فعالیت‌های انجمن تنظیم خانواده و فدراسیون بین المللی تنظیم خانواده در مركز پزشكی خاص برگزار شد با اعلام این خبر افزود: باشگاه یاران مثبت نیز برای ارایه آموزش مشاوره، شركت در فعالیت‌های اجتماعی و اطلاع رسانی افراد HIV مثبت در تهران راه اندازی شد. این در حالیست كه تفاهم نامه‌های مشتركی هم جهت توسعه كار با شهرداری تهران برای ایجاد مركز دوستدار نوجوان در محله‌های پرخطر منعقد شد.

وی انجمن تنظیم خانواده را نهادی غیر دولتی عنوان كرد و یادآور شد: رسالت سازمانی انجمن، رسیدن و مشاركت در جهت دسترسی به اهداف بهداشت باروری با توجه به ارزشهای فرهنگی و اعتقادیست.

مدیرعامل انجمن تنظیم خانواده حیطه فعالیت انجمن را در چارچوب (5A ) برنامه استراتژیك فدراسیون بین المللی تنظیم خانواده (IPPF ) عنوان كرد و افزود: در این راستا نیازهای جوانان و نوجوانان نبایستی نادیده انگاشته شود و مشاركت آنان در همه سطوح الزامی است.

ملك احمدی ایران را مركز عالی ایدز در جنوب آسیا برشمرد و در ادامه بر ضرورت راه اندازی مراكز خدمت رسانی و مشاوره‌ای تاكید كرد.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha