پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۳۸۶ - ۰۰:۰۰
کد خبر: 5106

در پی مذاكرات طولانی مدت انجمن "ام اس" ایران و شورای شهر برای فروش ساختمان انجمن "ام اس" به خانه سینما، این امر تا پایان تیر صورت می گیرد.

دكتر جمشید لطفی، رئیس انجمن "ام اس" به باشگاه خبرنگاران گفت: طبق بخشنامه ای كه از سوی شورای شهر و شهرداری صادر شده تمامی ساختمان هایی كه به صورت بلا عوض و رایگان از سوی شورای شهر در اختیار مؤسسات درمانی غیر دولتی از جمله انجمن "ام اس" قرار داده شده بود، باید دوباره در اختیار این مراكز قرار بگیرد.
وی افزود: انجمن "ام اس" نقش مهمی را به عنوان قوی ترین پل ارتباطی "ام اس" و پزشكان این مؤسسه ایفا می كند و با ابراز تأسف پس از مذاكرات طولانی مدت انجمن "ام اس" با شهرداری و مراكز مختلف، هماهنگی لازم بین مراكز مختلف تصمیم گیری وجود ندارد و خانه سینما جایگزین انجمن "ام اس" می شود كه این امر باعث سرگردانی بیماران با این مركز خواهد شد.
دكتر خسرو یار، مدیر انجمن "ام اس" در ادامه افزود: از آنجا كه تداوم استفاده از مكان فعلی انجمن "ام اس" مدت ها است كه بین اداره كل املاك و مستغلات شهرداری و مسئولان انجمن مورد بحث است و علیرغم تلاش ها و ملاقات حضوری با مسئولان، فشارهای شهرداری برای تخلیه مكان فعلی باعث شد تا آن را به خانه سینما بفروشند.
وی تصریح كرد: با توجه به خدمات ارزنده ای كه انجمن "ام اس" برای بیماران انجام می دهد هرگونه تصمیم گیری عجولانه باعث سردرگمی بیماران و قطع ارتباط آنها با این مركز خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha