قائم مقام وزیر بهداشت در امور پرستاری گفت: گروه پرستاری در نشستهای طرح پزشک خانواده شهری مشارکت فعال دارد، در این طرح نقش پرستار هم دیده شده است و ما به دنبال تعریف جایگاه پرستار در این برنامه هستیم.

سلامت نیوز : سیده فاطمه حق دوست اسکویی افزود: در نسخه 02 پزشک خانواده در تیم سلامت پرستار هم دیده شده است و تاکنون با مشارکت فعال در نشستهای متعدد طرح پزشک خانواده شهری کوشیده ایم تا پاسخ پرسش هایمان را بیابیم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر ؛ وی ادامه داد: در این سلسله نشستها نظرات خود را اعلام کرده ایم تا بدین ترتیب پکیج کاری پرستاران در تیم سلامت و بخش دیگری از مسائل که هم اکنون برای پزشک خانواده مشخص است اعم از نیمه وقت بودن و... نیز برای پرستاران مشخص شود.قائم مقام وزیر بهداشت در امور پرستاری افزود: ما به سطح 2 و  3 خدمات تیم سلامت پزشک خانواده نیز می اندیشیم بدین معنا که سطح یک شامل پیشگیری و بهداشت است و سطح 2 خدمات تخصصی و فوق تخصصی و سطح 3 توانبخشی و بازتوانی است که پرستار می تواند در همه این سطوح فعال باشد.سکویی یادآور شد: البته شرح وظایف Family Nursing از قبل تعیین، پیش بینی و تایید شده است اما ه دنبال تعیین جایگاه پرستاران در طرح پزشک خانواده شهری هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha