رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان از امضاء تفاهم ‌نامه همکاری بین معاونت معاونت پژوهشی این دانشگاه با دانشگاه آخن خبر داد.

سلامت نیوز :دکتر محمد حسین اعرابی گفت: این تفاهم بین انسیتوی نوروآناتومی از دانشگاه آخن و مرکز تحقیقات علوم تشریح دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان است.

 وی افزود: این تفاهم نامه برای مدت سه سال از زمان امضای تفاهم نامه توسط طرفین معتبر است مگر اینکه هر یک از طرفین آن را فسخ کنند که در این صورت آن طرف باید حداکثر ظرف مدت سه ماه بصورت کتبی فسخ قرارداد را اعلام کنند.به گزارش سلامت نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت ؛ وی تصریح کرد: پس از اتمام زمان مشخص شده در تفاهم نامه می توان آن را با توافق متقابل برای مدت بیشتر از سه سال تمدید کرد و شرایط فسخ آن نیز به همان صورت که در بالا ذکر شد، خواهد بود.

وی با اشاره به تعامل دو دانشگاه در زمینه های معمول مورد قبول دو طرف  ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان و انسیتوی نوروآناتومی دانشگاه آخن به منظور ترویج دانش و همکاری علمی، با یکدیگر در موارد زیر توافق کرده اند:

1. طرح های تحقیقاتی مشترک

2. بازدید و تبادل اعضاء آکادمیک برای انجام امور تحقیقاتی، آموزشی و شرکت در بحث های علمی

3. بازدید دانشجویان تحصیلات تکمیلی در موقعیت های مساعد برای انجام مقاصد پژوهشی

4. سازماندهی کارگاه های آموزشی مشترک در زمینه هایی که در راستای اهداف متقابل و مشترک باشد

دکتر اعرابی اذعان داشت: انجام هر یک از موارد فوق به هماهنگی و توافق قبلی طرفین و در دسترس بودن منابع مالی بستگی دارد.

گفتنی است: برنامه همکاری در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان از طرف مرکز تحقیقات علوم تشریح و در دانشگاه آخن از طرف انسیتوی نوروآناتومی مشخص می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha