دوشنبه ۵ تیر ۱۳۹۱ - ۱۰:۴۷
کد خبر: 51309

اگر می‌خواهید دچار روزمرگی نشوید بهتر است کمی به زندگی مشترک تان رجوع کنید و سعی کنید برخی از عادت‌های خوب گذشته را که رنگ و بوی تکرار و فراموشی گرفته اند، دوباره زنده کنید.

توصیه عاشقانه
سلامت نیوز : اگر می‌خواهید دچار روزمرگی نشوید بهتر است کمی به زندگی مشترک تان رجوع کنید و سعی کنید برخی از عادت‌های خوب گذشته را که رنگ و بوی تکرار و فراموشی گرفته اند، دوباره زنده کنید. اوایل ازدواج، شما همیشه به دنبال شناخت همدیگر هستید ولی بعد از چند سال حس می‌کنید همه چیز را درباره همدیگر می‌دانید پس دست از کشف و شناخت بر می‌دارید. سعی کنید علایق مشترکتان را بشناسید و دوباره برای پرداختن به آنها برنامه‌ریزی کنید. تا آنجا که می‌توانید درباره شغل و حرفه همسرتان، اطلاعات لازم را کسب کنید و سعی کنید هر کاری که برای پیشرفت کار همسرتان از دست شما برمی‌آید برای او انجام دهید حتی اگر این کار یک کمک فکری، حمایت عاطفی یا تشویق باشد. بگذارید همسرتان احساس کند که شما پشتیبان او هستید. در شادی‌ها و ناکامی‌ها همواره مونس و همدم واقعی یکدیگر باشید.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از اطلاعات ؛ بعد از مشکلات طبیعی که در زندگی مشترک با آن رو به رو بوده اید، یک بار دیگر به خود رجوع کنید و سعی کنید حس خوش‌خلقی و شوخ‌طبعی را در خود دوباره زنده کنید. شکایت‌ها و گله‌های مهم خود را «به آرامی» مورد بحث قرار دهید و برای چیزهای جزیی و لطف‌های کوچکی که از همسرتان می‌بینید قدردانی کنید. وقت‌شناس باشید و هر مطلب را در وقت خودش بیان کنید. در زندگی زناشویی، بردبار و صبور باشید. هر گاه بخواهید به تنهایی قدم بردارید، می‌توانید هر جا که دوست داشتید قدم بگذارید ولی هنگامی که با یک نفر دیگر هستید قدم‌های شما باید با او هماهنگ باشد. پس کمی آهسته‌تر و با نگاه به قدم‌های همسرتان قدم بردارید. مسیری که شما شروع کرده اید، به اندازه هر دو شما جا دارد؛ پس شانه به شانه هم پیش بروید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha