ناصر نظامی از دوبله‌ی مستندی با عنوان «خاطرات پزشكان» خبر داد و گفت: این مستند كه برگرفته از خاطرات پزشكان كشور امریكاست، به زودی دوبله و از تلویزیون پخش می‌شود.

سلامت نیوز : ناصر نظامی از دوبله‌ی مستندی با عنوان «خاطرات پزشكان» خبر داد و گفت: این مستند كه برگرفته از خاطرات پزشكان كشور امریكاست، به زودی دوبله و از تلویزیون پخش می‌شود.

این مدیر دوبلاژ در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس تلویزیون خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) افزود: شنبه ـ 27 خرداد ماه ـ مستند «خاطرات پزشكان» را دوبله می‌كنیم. «خاطرات پزشكان» یك مستند 40 دقیقه‌ای است كه در آن هفت پزشك دور یكدیگر جمع شده و خاطراتشان را تعریف می‌كنند.وی در ادامه از دوبله یك فیلم سنیمایی جدید با عنوان «یو 864» خبر داد و گفت: این فیلم محصول سال 2007 كشور آلمان است كه سه شنبه ـ 30 خرداد ماه ـ دوبله شد و برای پخش از تلویزیون تحویل می‌دهیم.او توضیح داد: «یو 864» نام یك زیردریایی زمان جنگ است كه متفقین به دنبال این زیردریایی می‌گردند تا آن را غرق كنند كه در پی آن ماجراهایی پیش می‌آید.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛ نظامی در پایان با معرفی گویندگانی كه قرار است در مستند «خاطرات پزشكان» و فیلم سینمایی «یو 864» حضور داشته باشند به ایسنا گفت: شهروز ملك آرایی، اسفندیار مهرتاش، تورج نصر، رضا الماسی، غلامرضا صادقی، جواد پزشكیان، ظفرگرایی، مریم بنایی، شراره حضرتی، نازنین یاری، شروین قطعه‌ای، زهرا سوحانی، پیامانی، شهامیان، الكایی در مستند «خاطرات پزشكان» و زهره شكوفنده، جواد پزشكیان، غلامرضا صادقی، ظفرگرایی،‌ بهروز علی محمدی، بابك اشكبوس، زهرا سوحانی، آرزو روشناس، شروین قطعه ای، تورج نصر، كوروش فهیمی، مریم شكوهی، اسفندیار مهرتاش، شراره حضرتی،‌ رضا الماسی، محمد یاری، علی اصغر رضایی نیك، علیرضا خویشتن دار، علی حضوری، عباس نباتی، محمد یار احمدی و ... در فیلم «یو 864» صداپیشگی خواهند كرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha