دوشنبه ۵ تیر ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۲
کد خبر: 51379

در سالهای اخیر و با رشد نفوذ تلفن همراه در میان جوامع بحثهای متعددی درباره مضر بودن امواج موبایل بر روی سلامت انسان ها مطرح شده اما آژانس حفاظت از سلامت انگلیس اعلام كرد كه تاكنون شواهد قطعی مبنی بر آسیب رساندن تلفن همراه به سلامت انسان به دست نیامده است.

سلامت نیوز :  در سالهای اخیر و با رشد نفوذ تلفن همراه در میان جوامع بحثهای متعددی درباره مضر بودن امواج موبایل بر روی سلامت انسان ها مطرح شده اما آژانس حفاظت از سلامت انگلیس اعلام كرد كه تاكنون شواهد قطعی مبنی بر آسیب رساندن تلفن همراه به سلامت انسان به دست نیامده است.
به گزارش سلامت نیوز به نقل از فرهنگ آشتی ؛ محققان این مركز با بررسی‌ صدها مطالعه انجام شده، ارتباطی میان خطر ابتلا به سرطان،‌ بیماریهای روانی و ناباروری و استفاده از تلفن همراه پیدا نكرده‌اند. در سالهای اخیر مطالعات زیادی در مورد تاثیرات مخرب تلفن همراه و قرار گرفتن در معرض امواج مغناطیسی بر سلامت انسان انجام شده كه نشان داده امواج مغناطیسی موجب افزایش سرطان و ناباروری شده اما بررسی اخیر آژانس حفاظت از سلامت انگلیس نشان می‌دهد شواهدی مبنی براین كه تكنولوژی‌ تلفن همراه می‌تواند سلامت انسان را به خطر اندازد، وجود ندارد. با وجود این یافته، محققان این مركز اعلام كردند كه بررسی‌های آنان در مورد اثرات استفاده طولانی مدت از تلفن همراه بر سلامت انسان همچنان ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha