فرار کردن از نگرانی راه چاره نیست باید بخشی از اوقات روز را به فکر کردن در مورد نگرانی هایمان اختصاص دهیم.

چرا باید گاهی اوقات با نگرانی هایمان مواجهه شویم؟
سلامت نیوز : باید بانگرانی ها و دلواپسی هایمان روبرو شویم. میتو جان استون عقیده دارد که ما باید مدت زمان معینی از روز را به فکر کردن در مورد نگرانی هایمان اختصاص دهیم .

وی می گوید: پیشنهاد و نظر من برای تغییر و پیشرفت دنیایی که ما در آن زندگی می کنیم این است که ما زمان و مکانی را باید برای پرداختن به نگرانی هایی که ذهن ما را مشغول  کرده اند اختصاص دهیم. به گزارش سلامت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران ؛ بهترین زمان می تواند ساعت 10 صبح یا 3 بعدازظهر باشد. ما می توانیم این کار را در بعد از ظهرهایمان، در پارک و یا در مکانهای عمومی انجام دهیم.

برای عملی کردن این ایده ها می توان صفحات نمایشی را بر روی موبایل، کامپیوتر و یا تلویزیون قرار داد که با نشان دادن صفحه ای خالی به ما یاد آوری کند که "حالا زمان توجه به نگرانی هاست" و سپس در مورد 5 دقیقه ما می توانیم خودمان را از شر افکار نگران کننده که ما را به ستوه آورده اند و مانند یک بوی بد و مشمئز کننده بر ما سلطه افکنده اند خلاص شویم.و سپس در پایان 5 دقیقه باید خود را با زندگی هر روزه هماهنگ کنیم.فکر کردن به نگرانی ها موجب می شود که ما به جای فرار از ترسهایمان در تمام مدت روزهای زندگیمان یک بار با آنها مواجهه شویم و به سوی آنها برویم تا مشکلاتمان را برای همیشه حل کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha