معاون حج عمره مرکز پزشکی جمعیت هلال‌احمر از مناسب بودن وضعیت جسمی تمام زائران کشورمان در پی حادثه واژگونی اتوبوس در جده عربستان خبر داد و گفت:مجروحان این حادثه تحت مداوا قرار گرفتند.

سلامت نیوز : ولید دنده‌بر در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به  حادثه اتوبوس زائران کشورمان در ساعت 11 صبح امروز در ده کیلومتری جده اظهار داشت: براثر سبقت راننده دیگری اتوبوس زائران کشورمان دچار حادثه شد که در پی این حادثه 10 نفر از زائران دچار مصدومیت شدند.

وی افزود: این اتوبوس با مدیریت کاروان علیرضا محمدی از تهران بوده است که در پی این حادثه دو نفر از مصدومان به درمانگاه فرودگاه جده، سه نفر به بیمارستان ملک‌عبدالعزیز جده و مابقی مصدومان نیز به بیمارستان ملک فهد اعزام شدند.

دنده‌بر ادامه داد: اکثر این مصدومان دارای زخم‌های سطحی بودند که روند درمان، سونوگرافی، رادیو‌گرافی و عکس‌های مربوطه بر روی آنان انجام شده است و با انجام بخیه و پانسمان این زائران حالت عمومی خود را به دست آورده‌اند و به زودی ترخیص می‌شوند.

وی بیان داشت: سه نفر از این مصدومان بستری هستند و البته یک نفر از این مصدومان که زن است به دلیل شکستگی ساعد تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد ولی در مجموع با تلاش پزشکان مرکز پزشکی هلال‌احمر و نماینده سازمان حج و زیارت که پس از این حادثه بر بالین مصدومان حاضر شدند وضعیت عمومی این زائران کشورمان خوب گزارش شده است و جای هیچ نوع نگرانی نیست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha