چهارشنبه ۷ تیر ۱۳۹۱ - ۰۹:۵۷
کد خبر: 51500

نقطه قوت مریم گلی خاصیت ضد عفونت و التهاب آن است که نابود کننده باکتری و قارچ‌های موذی است.

سلامت نیوز : مریم گلی مانع عرق کردن بی‌رویه می‌شود نام دیگر آن سالویا به معنی نجات دهنده (SALVARE) یا درمان کننده است اسنادی موجود است که 1000 سال قبل از میلاد نوشته شده جایی که مریم گلی می‌روید انسانی نخواهد مُردقوی تراز مریم گلی، بذر شنبلیله ضد عرق کردن زیادی است.

نقطه قوت مریم گلی خاصیت ضد عفونت و التهاب آن است که نابود کننده باکتری و قارچ‌های موذی است. این چربی را سوزانده و متابولیسم را فعال می‌کند و اسپاسم معده و روده را برطرف و پاک می‌کند. مانع عرق کردن زیادی شده، یعنی منافذ عرقی را تنظیم می‌کند. یعنی اختلال عصبی را برطرف می‌کند.به گزارش سلامت نیوز به نقل از برنا ؛ مریم گلی برطرف کننده سرگیجه، لرزش دست و اندام‌ها، کم آوردن هنگام تنفس، داغ شدن ناگهانی که در هنگام یائسگی دست می‌دهد، خستگی، کُند ذهنی دانش آموزان، ترس از امتحان و غیره است.

80 گرم مریم گلی را در یک لیتر شراب قرمز به مدت یک هفته به حالت خود گذاشته و از صافی عبور داده و قبل از غذا دو تا سه نوبت در روز یک قاشق غذاخوری بنوشید. مریم گلی بر احساسات و عاطفه افراطی غلبه کرده و طرز تفکر آدمی را به واقع گرایی سوق می‌دهد. هنگام دندان درد، برگ مریم گلی و آویشن را گلوله کرده روی دندان گذاشته درد از بین می‌رود. در آشپزخانه برای تغییر طعم بعضی خوراکی‌ها از برگ سالویا مصرف می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha