احمدی‌مقدم با اشاره به ظرفیت‌های موجود در شهرداری برای گسترش مقوله عفاف و حجاب گفت: آمادگی کامل را برای اجرای طرح‌های خود با شهرداری داریم.فرمانده ناجا در جمع خبرنگاران با بیان اینکه باید تابستان امسال را برای مردم تابستانی فارغ از هرگونه دغدغه کنیم گفت: برخورد با مجرمان و هنجارشکنان در دستور کار قرار دارد که آمار سه ماهه اول سال جاری حکایت از توفیق در این بخش را دارد. وی بیان داشت: متاسفانه در حوزه خودرو و سرقت لوازم داخلی آن شاهد رشد آمار هستیم که باید برخوردی جدی با سارقان و خریداران اموال مسروقه صورت گیرد. احمدی‌مقدم به آغاز طرح امنیت اخلاقی از 5 سال گذشته تاکنون اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در این طرح ما در تمامی حوزه‌ها توفیقات بسیاری را داشته‌ایم به صورتی که در حوزه گیرنده‌های ماهواره‌ای شاهد کاهش 20 درصدی استفاده از ماهواره بوده‌ایم. ماهواره انتشار دهنده یاس در جامعه است. لذا برخورد با آن باید به صورت جدی پیگیری شود. فرمانده ناجا اظهار داشت: در حوزه باندهای فساد نیز توفیقات بسیاری را به دست آورده‌ایم به نوعی که اغفال، فریب و تجاوز کاهش چشمگیری یافته و برخورد با اقلام قاچاق فرهنگی و ضد فرهنگی بسیار بیشتر شده است. احمدی مقدم بر این باور است که هم اکنون واحد عملیاتی ناجا با تشکیل معاونت عملیات در این نیرو از شکل جزیره‌‌ای خارج شده و توانسته در طرح‌های فراگیر عملیاتی حضوری چشمگیر پیدا کند. وی به بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در شهرداری و شورای شهر در مقوله عفاف و حجاب اشاره کرد و گفت: شورای شهر و شهرداری می‌توانند با کارهای ایجابی، پیشگیرانه و تبلیغات در مقوله عفاف و حجاب ناجا را همراهی کنند. لذا در صورتی که شهرداری تقاضای جلسات مشترک داشته باشد می‌توانیم به توفیقاتی مناسبی در این زمینه دست یابیم. احمدی‌مقدم در ادامه صحبت‌‌های خود به کاهش 40 درصدی آمار اقدامات تروریستی در 15 ماه گذشته نسبت به سال 89 اشاره کرد و گفت: تسلط و پوشش قوی اطلاعاتی در سامانه‌های کشور این آمار مناسب را رقم زده است. احمدی مقدم در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر طرح‌های پلیس در ماه مبارک رمضان چنین توضیح داد که ایجاد تسهیلات و مساعدت‌های ترافیکی تنظیم و نظارت بر اصناف در دستور کار پلیس قرار دارد و برخورد با روزه‌خواری به مانند هر سال مورد توجه پلیس است. وی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه آیا پلیس با تبلیغات منتشر شده در رسانه‌ها که نگاه ابزاری به بانوان دارند برخورد نخواهد کرد گفت: متاسفانه برخی از شرکت‌ها اقدام به نشر آگهی و استخدام خانم‌هایی می‌کنند که در آن به هیچ وجه موازین اخلاقی رعایت نمی‌شود لذا در این زمینه نباید غفلت کرد و با آسیب‌سازی رفتار مشکل بزرگی را در جامعه پدید آورد. فرمانده انتظامی کشور بیان داشت هم اکنون در حوزه وزارت بهداشت برخی از مراکز درمانی اقدام به پوشش‌های نامتعارف می‌کنند که این موضوع باید از طریق وزارت بهداشت مرتفع شود. احمدی‌مقدم خاطرنشان کرد:‌ این نوع رفتارهای سازمان یافته به دنبال تغییر ذائقه مردم است لذا زدن کروات و یا پوشش نامناسب نیروی بیمارستانی ربطی به خدمات درمانی ندارد و تنها این یک رقابت اقتصادی است.

سلامت نیوز : فرمانده ناجا در جمع خبرنگاران با بیان اینکه باید تابستان امسال را برای مردم تابستانی فارغ از هرگونه دغدغه کنیم گفت: برخورد با مجرمان و هنجارشکنان در دستور کار قرار دارد که آمار سه ماهه اول سال جاری حکایت از توفیق در این بخش را دارد.

وی بیان داشت: متاسفانه در حوزه خودرو و سرقت لوازم داخلی آن شاهد رشد آمار هستیم که باید برخوردی جدی با سارقان و خریداران اموال مسروقه صورت گیرد.

احمدی‌مقدم به آغاز طرح امنیت اخلاقی از 5 سال گذشته تاکنون اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در این طرح ما در تمامی حوزه‌ها توفیقات بسیاری را داشته‌ایم به صورتی که در حوزه گیرنده‌های ماهواره‌ای شاهد کاهش 20 درصدی استفاده از ماهواره بوده‌ایم. ماهواره انتشار دهنده یاس در جامعه است. لذا برخورد با آن باید به صورت جدی پیگیری شود.

فرمانده ناجا اظهار داشت: در حوزه باندهای فساد نیز توفیقات بسیاری را به دست آورده‌ایم به نوعی که اغفال، فریب و تجاوز کاهش چشمگیری یافته و برخورد با اقلام قاچاق فرهنگی و ضد فرهنگی بسیار بیشتر شده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ احمدی مقدم بر این باور است که هم اکنون واحد عملیاتی ناجا با تشکیل معاونت عملیات در این نیرو از شکل جزیره‌‌ای خارج شده و توانسته در طرح‌های فراگیر عملیاتی حضوری چشمگیر پیدا کند.

وی به بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در شهرداری و شورای شهر در مقوله عفاف و حجاب اشاره کرد و گفت: شورای شهر و شهرداری می‌توانند با کارهای ایجابی، پیشگیرانه و تبلیغات در مقوله عفاف و حجاب ناجا را همراهی کنند. لذا در صورتی که شهرداری تقاضای جلسات مشترک داشته باشد می‌توانیم به توفیقاتی مناسبی در این زمینه دست یابیم.

احمدی‌مقدم در ادامه صحبت‌‌های خود به کاهش 40 درصدی آمار اقدامات تروریستی در 15 ماه گذشته نسبت به سال 89 اشاره کرد و گفت: تسلط و پوشش قوی اطلاعاتی در سامانه‌های کشور این آمار مناسب را رقم زده است.

احمدی مقدم در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر طرح‌های پلیس در ماه مبارک رمضان چنین توضیح داد که ایجاد تسهیلات و مساعدت‌های ترافیکی تنظیم و نظارت بر اصناف در دستور کار پلیس قرار دارد و برخورد با روزه‌خواری به مانند هر سال مورد توجه پلیس است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه آیا پلیس با تبلیغات منتشر شده در رسانه‌ها که نگاه ابزاری به بانوان دارند برخورد نخواهد کرد گفت: متاسفانه برخی از شرکت‌ها اقدام به نشر آگهی و استخدام خانم‌هایی می‌کنند که در آن به هیچ وجه موازین اخلاقی رعایت نمی‌شود لذا در این زمینه نباید غفلت کرد و با آسیب‌سازی رفتار مشکل بزرگی را در جامعه پدید آورد.

فرمانده انتظامی کشور بیان داشت هم اکنون در حوزه وزارت بهداشت برخی از مراکز درمانی اقدام به پوشش‌های نامتعارف می‌کنند که این موضوع باید از طریق وزارت بهداشت مرتفع شود.

احمدی‌مقدم خاطرنشان کرد:‌ این نوع رفتارهای سازمان یافته به دنبال تغییر ذائقه مردم است لذا زدن کروات و یا پوشش نامناسب نیروی بیمارستانی ربطی به خدمات درمانی ندارد و تنها این یک رقابت اقتصادی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha