پنجمین سمینار جامعه اپتومتری ایران 22 و 23 تیرماه با همكاری جامعه اپتومتری ایران و گروه اپتومتری دانشگاه علوم پزشکی تهران در هتل المپیک برگزار می‌شود.

سلامت نیوز : دکتر محمد رضا محمد علیها رئیس جامعه اپتومتری ایران گفت: هدف از برگزاری این سمینار بازآموزی مطالب کاربردی توسط اپتومتریستها و تقویت توان علمی همکاران اپتومتریست و آشنایی با متد و روشهای جدید و استفاده از دستگاههای جدید جهت فعالیت حرفه‌ای است.

وی در خصوص سر فصل مطالب علمی گفت: استفاده از عینك طبی امروزه از لحاظ زیبایی تبدیل به یك معضل شده است كه در مرحله اول درسمینار به بحث عینک طبی، زیبایی شناسی فریم عینک، آخرین عدسی‌های موجود در دنیا و صحبت مفصل درباره انواع واقسام عینک آفتابی و نکات تکنیکی و تخصصی آن پرداخته می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛ دكتر محمد علیها در ادامه عنوان كرد: در سر فصل دوم این سمینار بحث لنزهای تماسی یا کنتاکت لنز بیان خواهد شد كه آشنایی با مواد جدید ساخت لنزهای تماسی که میزان عوارض جانبی این لنزها را کاهش داده و تحمل پذیری به آنها و دامنه کاربردآن در افراد مختلف را افزایش می دهد و همچنین خطرات استفاده نادرست و مشکلات تجویز لنزهای تماسی توسط افراد غیرمسول نیز بحث خواهد شد.

وی در پایان بیان داشت: تمامی مطالب بصورت پانل با حضور اساتیدی از گروههای مختلف دانشگاههای علوم پزشکی ارائه می‌شود و حاضرین در جلسه می‌توانند سئوالات و نظرات خود را در زمان ارایه مطالب عنوان نمایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha