سلامت نیوز: یک ‌هزار ویزیت تخصصی و درمان رایگان چشم در بزرگترین بیمارستان صحرایی کشور به همت بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ در منطقه محروم نسیم شهر رباط کریم صورت پذیرفت.

به گزارش سلامت نیوز، پنجشنبه 8 تیر به همت بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگترین بیمارستان صحرایی در منطقه محروم نسیم شهر رباط کریم برای خدمات تک تخصصی چشم در منطقه نسیم شهر رباط کریم از توابع شهر تهران برای ویزیت مردم محروم این منطقه برپا شد.

بر این اساس 12 چشم پزشک، 9 اپتومتریست، دو پزشک عمومی، 21 پرستار، 10 بینایی سنج، دو کارشناس آزمایشگاه، دو کارشناس دارویی و 25 پشتیبان در این درمانگاه صحرایی به ارائه خدمات پرداختند.

منطقه نسیم شهر رباط کریم از توابع شهر تهران دارای 170 هزار نفر جمعیت است که پزشکان در این منطقه به صورت رایگان به ارائه خدمات پزشکی پرداختند و در صورت نیاز به درمان‌های پیشرفته و جراحی به بیمارستان فارابی ارجاع شدند. البته درمان های تکمیلی نیز برای این گروه از بیماران به صورت رایگان انجام می‌شود.

راه اندازی درمانگاه‌ها و بیمارستان‌های صحرایی از جمله اقدامات جهادی ارزشمندی است که در این زمینه سال گذشته نیز بیمارستان صحرایی شهید دکتر رهنمون در منطقه قیام دشت تهران برپا شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha