سلامت نیوز : معاون آموزشی وزات بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از برگزاری چهارمین المپیاد علمی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، شهریور ماه سالجاری در تبریز خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا ؛ دکتر محققی اظهار داشت: دانشجویان با استعداد و نابغه موضوع اصلی این المپیاد هستند و برگزاری المپیاد همراه با رقابت سالم و مفید و دور از هر نوع انحراف هدف ما است. وی در ادامه از ایجاد بانک سوالات طراحی شده در تبریز، توسط کمیته فنی استقبال کرد و خطاب به مسئولین کمیته علمی المپیاد گفت: در انتخاب زمان برگزاری مسابقات ‌‌نهایت اهتمام را داشته باشید تا مسابقات المپیاد با برنامه‌های آموزشی دانشگاه‌ها تداخل نداشته باشد و برنامه‌ای موظف آموزشی را خدشه دار نکند.

محققی در پایان اظهار امیدواری کرد: مستندسازی برگزاری المپیاد علمی دانشجوئی با تاکید بر ارزش‌ها راه را برای برگزاری المپیادهای بعدی هموارترخواهد کرد. چهارمین المپیاد علمی دانشجویان دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور با حضور بیش از پانصد نفر از دانشجویان نخبه این دانشگاه‌ها با موضوع حیطه تفکر علوم پایه: (بیولوژی، آسیب‌شناسی، اپیدمیولوژی و فارماکولوژیسرطان‌ها) حیطه استدلال بالینی: (سرطان‌ها، پیشگیری، تشخیص، درمان، پیگیری، مراقبت پرستاری و بازتوانی) حیطه مدیریت نظام سلامت: (سطح بندی و مدیریت بیماریهای غیرواگیر حیطه نو آورانه (جنبه‌های اخلاقی تشخیص، درمان، پیگیری، مراقبت و پژوهش در سرطان‌ها) به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تبریز از دوم تا هفتم شهریور ماه سالجاری برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha