انجمن سلامتی با هدف ترغیب مردم در بالا بردن سطح اطلاعات سلامتی و به اشتراک گذاشتن تجربیات مفید و شرکت در گفتگو و پرسش و پاسخ پیرامون موضوعات سلامتی افتتاح شد.

تجربیات خود را در زمینه سلامتی به اشتراک بگذارید
سلامت نیوز: انجمن سلامتی با هدف ترغیب مردم در بالا بردن سطح اطلاعات سلامتی و به اشتراک گذاشتن تجربیات مفید و شرکت در گفتگو و پرسش و پاسخ پیرامون موضوعات سلامتی افتتاح شد.
به گزارش خبرنگار سلامت نیوز، بنا به ارسال ایمیل های متعدد کاربران سلامت نیوز و سوالات بسیاری که پیرامون مشکلات و بیماری ها با آن روبرو بودند، سلامت نیوز اقدام به ایجاد انجمن گفتگوی های سلامت با هدف بالا بردن سطح اطلاعات کاربران و به اشتراک گذاشتن تجربیات مفید و اطلاعات سلامتی کرده است.
با عضویت در این مکان  میتوانید از تجربیات دیگران در مورد بیماری ها و راهکارهای درمانی انها با خبر شده و بهترین راه حل را برای حل مشکل خود پیدا کنید.

گفتنی است سلامت نیوز از مشارکت پزشکان و متخصصان تمام رشته ها که علاقمند به شرکت در گروه پزشکان انجمن گفتگوهای سلامت برای پاسخ به سوالات کاربران و یا ارسال یادداشت ها و مقالات مفید هستند، استقبال می کند.

لازم به ذکر است ثبت نام در این انجمن برای عموم آزاد است و علاقمندان به ثبت نام در این انجمن و شرکت در گفتگو و به اشتراک گذاری اطلاعات سلامتی می توانند به آدرس anjoman.salamatnews.com  مراجعه نمایند یا اینجا را کلیک کنید .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha