سلامت نیوز : به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛سخنگوی كمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از بررسی اولویت‌های موردنظر برای تدوین نقشه راهبردی در جلسه روز گذشته این كمیسیون خبر داد.

سلیمان عباسی در گفت‌وگو با (ایسنا)، اظهار كرد: برای تدوین این نقشه برنامه‌های درازمدت، كوتاه‌مدت و برنامه‌هایی كه در شرایط بحران پیش می‌آید را بررسی كردیم و بر همین اساس اعضای كمیسیون بر حسب علاقه و نظر كارشناسی در چهار كمیته تخصصی تقسیم‌بندی شدند.

وی ادامه داد: كمیته ساختار، برنامه، مدیریت و منابع چهار كمیته تخصصی در كمیسیون بهداشت و درمان هستند كه هریك از اعضای آن در این محور‌ها نظرات كارشناسی خود را برای تدوین نقشه راهبردی ارائه خواهند داد كه این موضوع چند ماهی به طول می‌‌انجامد.

نماینده مردم گنبدكاووس در مجلس با بیان اینكه اولویت اول كمیسیون بهداشت توجه به نیازهای مردم در جهت رفاه و رفع محدودیت‌ها بر اساس قانون اساسی در حوزه سلامت است، خاطر نشان كرد: در جلسه دیروز كمیسیون همچنین جمع‌بندی‌هایی در بحث تعرفه‌گذاری، پزشك خانواده، اصلاح ساختار، بیمه‌ها، نظارت بر درمان، بودجه وزارت بهداشت و همچنین سهم آن از هدفمندی یارانه‌ها مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha