تا پایان برنامه پنجم توسعه و قانون مدیریت خدمات کشوری، کشوری ۷۰ درصد از خدمات دولت باید به صورت الکترونیکی ارایه شود.

سلامت نیوز : معاون نوسازی و تحول اداری معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور گفت: تمامی پرونده‌های پزشکی مردم تا پایان برنامه پنجم الکترونیکی می‌شود. احمد بزرگیان در نشست خبری صبح امروز که در محل دبیرخانه شورای اطلاع رسانی برگزار شد، اظهار داشت: از میان ۲۳۹ دستگاه شرکت کننده در سومین جشنواره ارزیابی وب گاه ها بیشترین میزان شرکت از قوه مجریه با ۱۴۳ سازمان و بعد از آن از قوه قضاییه با ۸۳ سازمان و از نهادهای حاکمیتی ۱۱ سازمان و قوه مقننه دو سازمان بوده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا ؛وی با اشاره بر الزام ارایه خدمات الکترونیک دستگاه‌ها در سراسر کشور افزود: تا پایان برنامه پنجم توسعه و قانون مدیریت خدمات کشوری و مصوبات کارگروه فاوای کشوری ۷۰ درصد از خدمات دولت باید به صورت الکترونیک ارایه شود و تا پایان برنامه پنجم صد در صد پرونده‌های پزشکی مردم به صورت الکترونیک در سراسر کشور ارائه می‌شود. بزرگیان گفت: در آینده‌ای نزدیک شهر‌هایی مانند سمنان گرگان و گلستان به صورت شهرهای الکترونیک معرفی خواهند شد.

بزرگیان با بیان اینکه امسال با تکامل شاخص‌های ارزیابی و استفاده از ابزارهای پیشرفته تولید شده سومین دوره جشنواره ارزیابی وبگاه‌ها را شاهد هستیم گفت: از کلیه دستگاه‌های اجرایی جهت حضور در این ارزیابی با ابلاغ رسمی از معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی دعوت شده است اما الزامی برای حضور آن‌ها وجود ندارد. شایان ذکر است پیش از این اعلام شده بود که تمامی دستگاه‌های دولتی به شرکت در جشنواره ارزیابی وب‌گاه‌های حاکمیتی ملزم هستند در حالی که الزامی برای شرکت در این جشنواره نیست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha