سه‌شنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۱ - ۱۰:۲۴
کد خبر: 51887

از شور و حال دوران نامزدی و اوایل ازدواج فاصله گرفته‌اید؟ حسرت روزهای خوش جوانی‌تان را می‌خورید؟ راه رسیدن به آن دوران یک عبارت دو حرفی است: «دوستت دارم!»

بسیار بگویید...
سلامت نیوز : از شور و حال دوران نامزدی و اوایل ازدواج فاصله گرفته‌اید؟ حسرت روزهای خوش جوانی‌تان را می‌خورید؟ راه رسیدن به آن دوران یک عبارت دو حرفی است: «دوستت دارم!» ابراز عشق کردن چیزی است که معمولاً در گذر زمان فراموش می‌شود. خیلی از ما فکر می‌کنیم همین که با همسرمان مهربان هستیم و خواسته‌های او را برآورده می‌کنیم، یعنی دوستش داریم و او باید خودش این را بفهمد! اما واقعیت این است که این دو کلمه جادویی می‌تواند روح از دست رفته زندگی شما را برگرداند و امیدوارترتان کنند. ابراز محبت کردن به شخصیت افراد مربوط می‌شود. افراد طبیعی، مشکلی با ابراز علاقه کردن ندارند اما آن دسته از مردان یا زنانی که دچار غرور هستند یا به نوعی با مشکلات شخصیتی درگیرند، ابراز علاقه نمی‌کنند و نمی‌توان آنها را به این کار وادار کرد. اگر شما نیازی نمی‌بینید تا همسرتان بگوید دوستت دارم، دلیل نمی‌شود که همسرتان هم این عقیده و تفکر را داشته باشد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از اطلاعات ؛ به یاد داشته باشید، محبت بین زن و مرد، اغلب اکتسابى است؛ یعنی که شما و همسرتان هر دو باید شیوه‏هاى ابراز آن را آموزش دیده، تمرین کنید و به کار برید. محبت چیزی نیست که اگر آن را به حال خود رها کنید، مسیرش را ادامه دهد. برای این که عشق میانتان پایدار بماند، باید هر روز آن را تکرار کنید، به یاد بیاورید و ابراز کنید. به همسرتان نشان دهید که مایلید رابطه‌تان را، اگر هم زمانی خراب شده بود، ترمیم کنید و بهبود بخشید. نشان دهید او چقدر باعث آرامش شما می‌شود و چقدر در روزهایی که به خاطر مشغله‌هایتان از او فاصله می‌گیرید، دلتنگش می‌شوید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha