نماینده مردم تهران گفت: در بعضی از مهدکودک‌ها فرهنگ اروپایی به فرزندان آموزش داده می‌شود؛ ما نیازی به مهدکودک‌ها نداریم.

سلامت نیوز : لاله افتخاری در همایش ملی برترین‌های مدیریت روستایی که امروز در وزارت کشور برگزار شد، اظهار داشت: در مجلس آماده هستیم خواسته‌های دهیاران را پیگیری و به نتیجه برسیم.

وی با اشاره به اینکه روستاهای ما در حاشیه تهران کم مشکل‌تر از دیگران روستاها هستند گفت: روستاها در 20 کیلومتری تهران هستند که گاز و یا آب آشامیدنی ندارند.نماینده مردم تهران بیان داشت: مسئولان زحماتی کشیده‌اند ولی بعضی از مکان‌ها از امکانات کمتری برخوردار شده‌اند.به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ وی به مسئولیت دهیاران اشاره کرد و گفت: اگر بخواهیم مهاجرت معکوس را از کلانشهرها به طرف شهرها و روستاها انجام دهیم زحمت دهیاران می‌طلبد.وی گفت: ظرفیت‌های منطقه و روستاها توسط دهیاران شناسایی می‌شود و به مسئولان بالاتر معرفی می‌کند.

وی با بیان اینکه گلایه از کمبود اختیارات و اعتبارات دهیاران همیشه است، یادآور شد:888 خانم دهیار در کشور داریم و این از برکات جمهوری اسلامی است.افتخاری با بیان اینکه ما نیازی به مهدکودک‌ها نداریم، گفت:‌ بر اساس برنامه‌ریزی دشمن در شهرها و روستاها مهدکودک‌هایی تأسیس شده تا فرزندان را از مادران جدا کنند.وی گفت: دامن مادر برای تربیت کودک بهتر از مهدکود‌ک‌ها است، نباید فرزندان تربیت  اروپایی پیدا کنند؛ در بعضی از مهدکودک‌ها این فرهنگ به فرزندان ما آموزش داده می‌شود.نماینده مردم تهران با بیان اینکه در روستاهای ما باید کارآفرینی شود، گفت: نباید جوان روستایی به کلانشهرها بیاید و کارهای خدماتی کند. آنها نباید به کارهای جزئی مشغول شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha