چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۵
کد خبر: 51960
سلامت نیوز :  فرمانده یگان حفاظت سازمان حفاظت محیط زیست گفت: از زمان تشكیل یگان حفاظت دیگر مشكلی برای تأمین سلاح و مهمات در این سازمان وجود ندارد و با برنامه ریزی هایی كه دراین زمینه شده تا 10 سال آینده در این زمینه كمبود نخواهیم داشت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایران ؛ سرهنگ حمیدرضا خیلدار گفت: قبل از تشكیل یگان حفاظت محیط زیست برای حفاظت از عرصه های طبیعی و زیست محیطی همواره با كمبود سلاح و مهمات مواجه بودیم اما اكنون با توجه به اقدامات صورت گرفته در این زمینه و نگاه ویژه سازمان محیط زیست به یگان حفاظتی، بحث پشتیبانی سلاح و مهمات كل كشور را طوری برنامه‌ریزی كرده‌ایم كه تا افق 10 سال آینده كمبود سلاح و مهمات نخواهیم داشت. وی اظهارداشت: مجوز خرید سلاح و مهمات را گرفته ایم كه این میزان برای افرادی كه در آینده هم بخواهیم جذب كنیم كافی است.

فرمانده یگان حفاظت سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص جذب سربازهای وظیفه برای حفاظت و محیط‌بانی گفت: برای جبران كمبود نیروهای حفاظتی درخواست كردیم تا از سربازهای وظیفه برای این كار استفاده كنیم و در جلسه‌ای كه با رئیس نظام وظیفه ستاد كل نیروهای مسلح داشتیم قرار شد برای یگان حفاظت سهمیه ای در نظر گرفته شود.
وی ادامه داد: این درخواست به دفتر فرمانده كل قوا ارسال شد كه امیدواریم مورد تأیید قرار گیرد و بزودی هم به ما ابلاغ شود كه با موافقت این درخواست تا حدود زیادی كمبود نیرو در این بخش برطرف می‌شود و فرایند آن در حال انجام است. خیلدار در ادامه به بحث آموزش محیط بان ها اشاره كرد و گفت: در سال گذشته حدود 7 دوره آموزشی برای محیط بانان برگزار كردیم و برای امسال هم با تصویب 44 دوره آموزشی بر تأمین بودجه آن نیز تأكید فراوان شده است.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha