سلامت نیوز :معاون درمان وزارت بهداشت عنوان كرد: برای اجرای برنامه پزشک خانواده مصمم هستیم و هیچ گونه عقب گردی در اجرای این برنامه نداریم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛ دکتر حسن امامی رضوی در هفتاد و یکمین اجلاس روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور با اشاره به دستور ریاست جمهوری مبنی بر اجرای طرح پزشك خانواده و نظام ارجاع، عنوان كرد: مسئولیت سنگینی در دولت دهم بر دوش ماست و روسای دانشگاه‌های علوم پزشكی سراسر كشور برای اجرای هرچه بهتر این برنامه و فراهم کردن ساز و کارهای لازم از هیچ كوششی فروگذار نمی‌كنند.

وی با بیان این که گروه‌های همکار در برنامه پزشک خانواده تنها منحصر به وزارتخانه‌های بهداشت و تعاون، رفاه و تامین اجتماعی نیستند، گفت: معاونت راهبردی ریاست جمهوری، استانداری‌ها و سازمان‌های بیمه‌گر نیز یاریگر وزارت بهداشت در اجرای برنامه پزشك خانواده و نظام ارجاع هستند.

معاون درمان وزارت بهداشت با ابراز امیدواری کرد از اجرای این برنامه در سال 91 در سراسر كشور، عنوان كرد: این مهم با همت و تلاش روسای دانشگاه‌ها و نیز همه نهادها و سازمان‌های مرتبط و با پرچمداری وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی محقق خواهد شد.

بر اساس این گزارش دکتر امامی رضوی در ادامه این اجلاس به تبیین و تشریح اقدامات معاونت درمان از جمله مشارکت فعال در تدوین دستورالعمل نسخه 02 با هماهنگی کلیه اعضای ستاد اجرایی، تدوین دستور کار اجرایی سطح 2 و 3 با همکاری ادارات فنی این حوزه و ارسال دستور کار به معاونت‌های درمان دانشگاه‌ها در اجرای برنامه پزشک خانواه پرداخت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha