سلامت نیوز : معاون دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت با اشاره به روند صعودی رتبه علمی کشور از رده 51 به 17 دنیا، گفت: ایران حائز رتبه نخست تولید علم در منطقه است.

دکتر آیتی با بیان اینکه 138 هزار دانشجو در دانشگاه های علوم پزشکی تحصیل می کنند که 5/3 درصد کل دانشجویان کشور را تشکیل می دهد، گفت: دانشجویان علوم پزشکی در آینده نزدیک متولیان بهداشت و سلامت در کشور هستند و سلامت آحاد مردم در اختیار این دانشجویان است.معاون وزیر بهداشت با بیان اینکه ورزش باعث افزایش نشاط و سلامت افراد جامعه می شود، اظهار کرد: وزارت بهداشت برای توسعه ورزش در بین این دانشجویان المپیاد های ورزشی را به صورت سالانه برگزار می کند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پانا ؛ وی با بیان اینکه استقبال دانشجویان از این المپیاد 35 درصد افزایش یافته است، گفت: امسال دهمین المپیاد ورزشی دانشجویان پسر با حضور سه هزار دانشجو در تبریز برگزار می شود. 50 دانشگاه علوم پزشکی کشور در 12 رشته ورزشی در این المپیاد حضور دارند. ضمن اینکه باید فعالیت های حوزه تربیت بدنی در راستای فعالیت های پژوهشی و علمی گسترش یابد.گفتنی است، دهمین المپیاد ورزشی دانشجویان پسر دانشگاههای علوم پزشکی کشور روزهای نهم تا نوزدهم شهریور ماه در 12 رشته ورزشی فوتبال، والیبال، بسکتبال، تنیس روی میز، بدمینتون، شطرنج، کاراته، تکواندو، شنا، کشتی، دو و میدانی و تیراندازی در روزهای نهم تا نوزدهم شهریور ماه به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی تبریز برگزار می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha