به توافق افزایش 20 درصدی تعرفه‌ها پایبندیم. هر چند كه ممكن است رشد 20 درصدی تمام نیازها را تامین نكند اما سعی می‌كنیم از همین موقعیت استفاده كرده و از منابع جبرانی برای ارایه خدمات كمك بگیریم.

سلامت نیوز : معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشكی با اشاره به تصویب رشد 20 درصدی تعرفه‌های تشخیصی - درمانی سال جاری گفت: در تعیین تعرفه‌های درمان سال جاری بیشترین رشد مربوط به تخت روز و كمترین رشد مربوط به حق‌الزحمه K جراحی در نظر گرفته شده است.

دكتر سید حسن امامی رضوی در گفت‌وگو با (ایسنا)، با اشاره به جلسه برگزار شده برای اعلام تعرفه‌های تشخیصی درمانی سال 91، گفت: در این جلسه برای رشد 20 درصدی تعرفه‌ها به تفاهم رسیدیم.وی گفت: به توافق افزایش 20 درصدی تعرفه‌ها پایبندیم. هر چند كه ممكن است رشد 20 درصدی تمام نیازها را تامین نكند اما سعی می‌كنیم از همین موقعیت استفاده كرده و از منابع جبرانی برای ارایه خدمات كمك بگیریم.معاون درمان وزیر بهداشت همچنین گفت: با وجود آنكه سال گذشته تعرفه‌های آزمایشگاه‌ها و رادیولوژی، رشد چندانی نداشتند اما در تعرفه‌های امسال این دو بخش نیز به خوبی در نظر گرفته شده‌اند. برای دیگر بخش‌ها از جمله مامایی نیز طبق ضوابط، رشدهای تعرفه‌ای در نظر گرفته شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha