مدیر عامل سازمان بیمه خدمات درمانی گفت: با توجه به تاکید رئیس جمهور در صدور دفترچه بیمه یکسان برای تمامی بیمه شدگان این طرح در دستور کار قرار دارد اما باید توجه داشت که این امر با کارشناسی لازم محقق شود .

محمد صادق رجایی در گفتگو با مهر گفت: بر اساس تاکیدات رئیس جمهور در ارائه خدمات یکسان بیمه ای برای تمامی بیمه شدگان این امر همچنان در دستور کار قرار دارد و بنا داریم آن را به زودی محقق کنیم.

وی تصریح کرد : با اجرای این طرح تمامی بیمه شدگان با یک نوع دفترچه بیمه و بیمه پایه یکسان، خدمات دریافت می کنند و این کار در رفع هم پوشانی بیمه ای که در حال حاضر یکی از معضلات جدی سازمان های بیمه گر محسوب می شود بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

رجایی ، بر انجام کار کارشناسی لازم در صدور دفترچه بیمه یکسان تاکید کرد و گفت : آنچه مسلم است این طرح نیاز به بررسی همه جانبه دارد و در صورتیکه کار کارشناسی  لازم صورت نگیرد به طور حتم در اجرا با مشکلات جدی مواجه خواهیم شد.

وی اظهار داشت : کسورات و سهم افراد که به پشتوانه دولت پرداخت می‌شود، در سازمان های بیمه گر متفاوت است. بنابراین باید با محاسبه تمامی این موارد نسبت به اجرایی کردن این طرح اقدام کرد.

مدیر عامل سازمان بیمه خدمات درمانی خاطر نشان کرد : برای تلفیق کردن میلیونها بیمه شده سازمانهای بیمه گر و بهره مندی این قشر از یک دفترچه بیمه، نیاز به طراحی برنامه اصولی داریم که این امر از سوی کارشناسان مسئول در حال انجام است.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha