مدیر مرکز خدمات تخصصی درمان در منزل «دم» جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران، با اعلام خبر افزایش 29/04 درصدی اعزام های این مرکز در سه ماهه اول سال جاری، گفت: اعزام های روزانه این مرکز از 140 بار در روز گذشت و در دو ماه متوالی تا مرز سه هزار اعزام در ماه رسید.

سلامت نیوز : مدیر مرکز خدمات تخصصی درمان در منزل «دم» جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران، با اعلام خبر افزایش 29/04 درصدی اعزام های این مرکز در سه ماهه اول سال جاری، گفت: اعزام های روزانه این مرکز از 140 بار در روز گذشت و در دو ماه متوالی تا مرز سه هزار اعزام در ماه رسید.

دکتر حسام الدین علامه در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به عملکرد مرکز درمان در منزل در سه ماهه اول سال جاری، بیان كرد: در تعطیلات نوروز امسال نیزهمچون سال‌های گذشته، بسیج نوروزی کادر آنکال مرکز «دم» با استقبال چشمگیری از تماس‌های شهروندان برای دریافت خدمات درمان در منزل خصوصاً برای سالمندان روبرو شد.

وی ادامه داد: با توجه به مشکلات تغذیه ای که در افراد مبتلا به بیماری‌های مزمن و قشر سالمند مشاهده می شد، واحد تغذیه مرکز دم در دو سطح دکترای تخصصی و کارشناس تغذیه، از ابتدای سال جاری در راستای تکمیل و بهبود خدمات در کنار کادر درمانی کار خود را آغاز کرد.

دکتر علامه با اشاره به توسعه خدمات درمانی تیم توانبخشی، گفت: TMS، بیوفیدبک و نوروفیدبک که از روش‌های مدرن در بهبود تمرکز مغزی و تقویت عضلانی بیماران مبتلا به سکته‌های مغزی در جهان محسوب می شود و به عنوان یک راهکار اختصاصی و مفید در درمان بی اختیاری ارادی بانوان و بیش فعالی کودکان عمل می کند، نیز از جمله دیگر خدمات جدیدی است که در این مرکز راه اندازی شد.

مدیر مرکز خدمات تخصصی درمان در منزل جهاد دانشگاهی در تشریح عملکرد واحد چکاپ در منزل و محل کار، در سال جاری گفت: در سه ماهه اول سال برای ده‌ها تـن از کـارگران و کارمندان شرکت‌های مختلف خدمات چکاپ پزشکی، آزمایشگاهی، CXR، اودیومتری، اپتومتری، گرفتن نوار قلب، اسپرومتری و... انجام شده است.

وی با اشاره به رشد حدود 30 درصدی اعزام های مرکز دم در سه ماه اول سال 91 نسبت به بهار90 خاطرنشان کرد: درآمد این مرکز در این مدت بیش از55 میلیون تومان افزایش یافته و برای دو ماه متوالی مجموع اعزامها به سه هزار اعزام در ماه رسید.

دکتر علامه در ادامه اظهار داشت: در اردیبهشت ماه 91 با توجه به بسترهای موجود در مرکز خدمات تخصصی درمان در منزل، گروه پژوهشی سلامت سالمندان موافقت کلی خود را از معاونت پژوهشی و فناوری جهاد دانشگاهی اخذ كرد که امیدواریم در صورت موافقت با اختصاص بخشی، از در آمد مرکز دم به این گروه پژوهشی متناظر، در آینده نزدیک شاهد پیشرفت پژوهش‌های کاربردی و کارفرمایی این گروه که در نهایت به توسعه و کارآمدی مرکز دم می انجامد، باشیم.

مدیر مرکز دم جهاد دانشگاهی در پایان افزود: در تلاشیم تا با همراه شدن و پشتیبانی قسمتهای مافوق مرکز"دم" در جهاد دانشگاهی، شاهد هموار شدن مسیر ارتقاء مرکز "دم"در سال 91، سال تولیدملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha