رییس انجمن دندانپزشكی ایران گفت: ‌با حضور گذشت یك سال از انتخاب هیات مدیره جدید، اما هنوز وزارتخانه‌های بهداشت و كشور، هیات مدیره منتخب را تائید نكرده‌اند.

نتایج انتخابات انجمن با وجود گذشت یك سال هنوز تائید نشده است
سلامت نیوز : دكترغلامرضا غزنوی در یازدهمین كنگره بین‌المللی انجمن دندانپزشكی كودكان ایران، افزود: انجمن دندانپزشكان ایران، فعالیت‌های زیادی را در زمینه به دست آوردن حق و حقوق رأی‌ دهندگان انجام داده است و در این جهت از مشاوره یك وكیل استفاده می‌كند و قرار است سوم مرداد نتیجه دادگاه مربوط به تائید شدن انتخابات انجمن مشخص شود.

وی افزود: اگر نتیجه دادگاه مبنی بر تائید شدن نتیجه انتخابات باشد، هیات مدیره منتخب كار خود را دنبال می‌كند، در غیر این صورت زمینه را برای برگزاری انتخابات جدید فراهم می‌كند و انتخابات جدید حداكثر تا پاییز انجام می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا  ؛ دكتر احمد جعفری، رییس یازدهمین كنگره بین‌المللی انجمن دندانپزشكی كودكان ایران، اظهار كرد: لازم است برای دستیابی به اهداف سند چشم‌انداز بیست‌ساله، فعالیت‌های زیادی انجام دهیم كه دستیابی به این اهداف، بدون همكاری سازمان بهزیستی، وزارت آموزش و پرورش، صندوق‌های بیمه و صدا و سیما امكان‌پذیر نیست.

وی افزود: كودكان معمولا در مرحله پیش‌دبستانی زیر پوشش سازمان بهزیستی هستند و سپس در مدارس زیر نظر وزارت آموزش و پرورش تحصیل می‌كنند، بنابراین بهترین مكان برای انجام فعالیت‌های مربوط به بهداشت دهان و دندان، مدارس و مهدكودك‌هاست. در این جهت تلاش كرده‌ایم از مشاركت سازمان‌های مختلف برخوردار شویم.

در ادامه این مراسم، دكتر مجید مهران، دبیر علمی یازدهمین كنگره بین‌المللی انجمن دندانپزشكی ایران نیز اظهار كرد: همكاری بین بخشی، ثمرات زیادی را می‌تواند داشته باشد و اگر روی سلامت دهان و دندان كودكان سرمایه‌گذاری كنیم، آنان در سال‌های آینده كمتر به بیماری‌های پیشرفته دهان و دندان مبتلا می‌شوند.وی افزود: در چند سال اخیر، دندانپزشكی بیمارستانی كم‌كم جای خود را باز كرده است و به شكل مستقل تعریف و ارائه می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha