سلامت نیوز : وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: با اجرای برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع، سهم مردم در پرداخت هزینه‌های سلامت افزایش نمی‌یابد.

مرضیه وحید دستجردی در حاشیه مراسم آغاز به کار برنامه پزشک خانواده در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی تهران که صبح سه شنبه در دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد، در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره افزایش 20 درصدی تعرفه‌های درمان بیان کرد: نظر ما، رشد 25 درصدی بود اما در جلسات و بررسی‌های انجام شده توافق کردیم که تعرفه‌ها در سال جاری تنها 20 درصد رشد داشته باشد. بنابراین امید داریم که بودجه‌ها در سال‌های آینده افزایش یابد تا بتوانیم شاهد رشد منطقی در تعرفه‌های تشخیصی درمان باشیم .

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر ؛ وزیر بداشت توضیح داد: اکنون مردم تنها ده درصد فرانشیز می‌پردازند اما با رشد 20 درصدی تعرفه‌ها، تغییر چندانی در سهم مردم ایجاد نمی‌شود همچنین با اجرای برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع، سهم مردم در پرداخت هزینه‌های سلامت افزایش نمی‌یابد.وی گفت: برنامه پزشک خانواده یعنی آن که هر فرد ایرانی یک پزشک مخصوص به خود داشته باشد. سرگردانی‌های مردم در سیستم بهداشتی درمانی با اجرای این برنامه خاتمه می‌یابد. این برنامه رضایتمندی 100 درصدی مردم را در بر خواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha