چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۶
کد خبر: 52351
سلامت نیوز : استاندار تهران، گفت: طرح پزشک خانواده از آنجایی که تاثیر مهمی برای مردم جامعه دارد از جمله کارهایی است که اجرایش به جسارت نیاز دارد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر ؛ مرتضی تمدن استاندار تهران، در مراسم آغاز به کار برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع که روز بیستم تیرماه در دانشکده علوم پزشکی تهران برگزار شد، گفت: اگر نگاه جامعی به نظام ارجاع و پزشک خانواده به جهت گستردگی اهمیت و تاثیرگذاری آن شود باید این طرح را مانند طرح مسکن مهر و هدفمندی یارانه ها در زمره کارهای بزرگ دولت تلقی کرد.

وی با بیان اینکه هر اقدامی از این جنس دغدغه های خاص خودش را دارد، گفت: معتقدم طرح پزشک خانواده در چارچوب اهدافی که برایش تعریف شده و تاثیر مهمی که برای مردم جامعه دارد از جمله کارهایی است که اجرای آن به جسارت محتاج است. اگر امنیت سلامت افراد را ارتقاء می دهد و نظام درمان را وارد فضای سیستمی می کند معتقدم هزینه ها را کاهش می دهد و امکانات را بر اساس فرآیندی عادلانه در اختیار افراد خواهد داد. پس باید محکم پشت این طرح بایستیم.استاندار تهران گفت: بسیاری از استانهای کشور منتظر بودند تا تهران این طرح را آغاز کند و الگو و نگاه همه استانها به تهران است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha