چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۶
کد خبر: 52363

محققان دریافتند که ایستادن افراد و کمتر نشستن آنها می‌تواند طول عمر را به طور میانگین 2 سال افزایش دهد.

سلامت نیوز : تحقیقات جدید نشان می‌دهد: افرادی که حداکثر سه ساعت بیشتر در طول روز نمی‌نشینند، به طور میانگین دو سال بیشتر عمر می‌کنند.

محققان دانشگاه لویزیانای آمریکا دریافتند: مشاهده تلویزیون به میزان کمتر از دو ساعت می‌تواند طول عمر را 18 ماه بیشتر کند.این محققان افزودند: می‌توان طول عمر را به مدت دوسال از طریق نشستن حداکثر سه ساعت در روز افزایش داد.این تحقیقات همچنین نشان داد: افرادی که فقط به مدت دو ساعت در روز تلویزیون تماشا می کنند، بیش از یکسال و نیم بیشتر عمر می کنند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ محققان در تحقیقات خود مطالعاتی را که در گذشته روی 167 هزار فرد بالغ 18 تا 90 سال بود، بررسی کردند و مدت زمان نشستن و مشاهده تلویزیون آنها را با طول عمرشان مقایسه نمودند.محققان دریافتند که 27 درصد کل مرگ و میر در آمریکا به علت آن است که افراد بالغ ساعت های زیادی را نشسته سپری می کنند.

این تحقیقات نشان داد که 19 درصد از مرگ و میرها به علت مشاهد بسیار زیاد تلویزیون است.ناتاشا اسیتوارت از موسسه قلب انگلیس گفت: این امر اطلاعات ما را تایید می‌کند که شیوه زندگی مبتنی بر کم تحرکی عامل خطرساز ابتلا به بیماریهای قلبی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha