مدیر کل محیط زیست استان تهران طرح ارتقای سنجش و پایش کیفیت هوا و همچنین تجهیز و تکمیل مرکز مدیریت پایش آلودگی هوای این استان را یکی از اولویت های سال جاری این مرکز اعلام کرد .

سلامت نیوز : مدیر کل محیط زیست استان تهران طرح ارتقای سنجش و پایش کیفیت هوا و همچنین تجهیز و تکمیل مرکز مدیریت پایش آلودگی هوای این استان را یکی از اولویت های سال جاری این مرکز اعلام کرد .

رسول علی اشرفی پور در گفت و گو با پانا، با بیان اینکه معضل آلودگی هوا یکی از مهم ترین مشکلاتی است که در سطح استان تهران با آن روبرو هستیم و بیشترین انرژی صرف توجه به برنامه های کاهش آلودگی هوا می شود که در این راستا برنامه هایی در دستور کار قرار دارد.مدیر کل محیط زیست استان تهران ادامه داد: یکی از برنامه هایی که در راستای کاهش آلودگی هوا در دستور کار قرار دارد، کیفیت بخشی سیستم های سنجش آلودگی هوای شهر تهران است.

وی درخصوص با اشاره به برنامه تقویت مرکز مدیریت و پایش آلودگی هوای تهران خاطرنشان کرد: نصب ایستگاه های سنجش و پایش کیفیت هوا در شهرک های صنعتی، نصب ایستگاه های کوچک مقیاس برای مناطق ویژه مانند تونل های شهری، خرید تجهیزات شناسایی و اندازه گیری آزبست، مواد آلی فرار، سنجش آلودگی صوتی، دستگاه های اندازه گیری امواج الکترومغناطیس از اولویت های طرح ارتقای ‌مرکز پایش آلودگی استان تهران است.

اشرفی پور با بیان اینکه طرح پیشنهادی اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران در خصوص تقویت و تجهیز بیشتر مرکز پایش آلودگی هوای استان طبق مصوبات شورای برنامه ریزی استان تهران ارائه شده است، افزود: این طرح بررسی خواهد شد و در صورت تصویب کارگروه اعتبارات لازم  برای تقویت این مرکز تخصیص خواهد یافت.وی یادآور شد: البته جزئیات این طرح بزودی اعلام خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha