سلامت نیوز : بیمارستان امام هادی شهرستان فراشبند استان فارس با حضور محمدرضا رحیمی ـ معاون اول رییس‌جمهور ـ به صورت ویدئو كنفرانس، افتتاح شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛ محمدرضا رحیمی كشورمان كه صبح امروز به منظور شركت در مراسم افتتاح طرح پزشك خانواده و نظام ارجاع به استان فارس سفر كرده بود، در مراسمی كه در تالار حافظ شهرستان شیراز برگزار شد، این طرح ملی را افتتاح كرد و با هفت شهرستان استان فارس و همچنین دانشگاه جهرم به صورت ویدئو كنفرانس ارتباط برقرار كرد و به صورت رسمی طرح ملی پزشك خانواده در این استان نیز افتتاح شد.

در جریان این سفر همچنین، به صورت وئدیو كنفرانس با شهرستان فراشبند ـ یكی از شهرستان‌های استان فارس ـ نیز ارتباط برقرار و بیمارستان امام هادی در این شهرستان افتتاح شد. بیمارستان امام هادی با ظرفیت 24 تخت، دارای بخش‌هایی چون مراقبت‌های ویژه، جراحی، دو اتاق عمل، اورژانس، اتاق زایمان، درمانگاه و ... است.رحیمی در هنگام افتتاح این بیمارستان اظهار كرد: امیدارم این افتتاح و همچنین طرح پزشك خانواده بر مردم عزیز فراشبند مبارك باشد.در این مراسم همچنین با حضور محمدرضا رحیمی معاون اول رییس‌جمهور، وزیر بهداشت خانم دستجردی و تعدادی از مقامات محلی استان فارس، تمبر یادبود این مراسم ابطال شد.

همچنین در این مراسم اعلام شد كه تاكنون بیش از یك میلیون نفر در استان فارس برای طرح پزشك خانواده ثبت‌نام و بیش از هزار پزشك عمومی نیز در راستای شركت در این طرح اعلام آمادگی كرده‌اند.طبق برنامه اعلام شده، بیمارستان حضرت زینب(س) ویژه بانوان نیز با حضور وزیر بهداشت در شیراز افتتاح خواهد شد.در این مراسم، استاندار فارس نیز گفت: طرح ملی پزشك خانواده در شهرها و روستاهای این استان اجرا می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha