اكثر ما در زندگی روزمره برای رفع مشكلاتی چون گلودرد و یا سوختگی‌های مختصر، فورا از عسل به عنوان یك درمان خانگی استفاده می‌كنیم.

عسل، موثر در درمان اضطراب و تقویت‌كننده سیستم ایمنی بدن

سلامت نیوز : اكثر ما در زندگی روزمره برای رفع مشكلاتی چون گلودرد و یا سوختگی‌های مختصر، فورا از عسل به عنوان یك درمان خانگی استفاده می‌كنیم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛ علاوه بر موارد فوق این محصول معجزه‌گر زنبورهای عسل، كاربردهای درمانی بیشتر و فوق‌العاده‌ای دارد.برخی از مهم‌ترین خواص درمانی معجزه‌كننده عسل عبارتند از:

• درمان اضطراب و عصبانیت: اگر به دنبال روش طبیعی برای كاهش سطح استرس خود هستید، می‌توانید روزانه مقداری عسل خالص مصرف كنید. مواد مغذی موجود در عسل خالص، تاثیر آرام‌بخش دارند.

• تقویت‌كننده انرژی بدن: اگر مایل هستید انرژی خود را افزایش دهید، چرا عسل را جایگزین نوشابه‌های انرژی‌زا نمی‌كنید؟ مقداری عسل خالص را در آب حل كنید و بنوشید. قند این نوشیدنی توسط مغز جذب شده و وارد جریان خون می‌شود و در نهایت خستگی شما را كاهش می‌دهد. این راهكار ساده اما در عین حال موثر و طبیعی است.

• بهبود و تقویت سیستم ایمنی بدن: هرچند هنوز به لحاظ علمی ثابت نشده اما تجربه تایید می‌كند كه مصرف روزانه عسل خالص، سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌كند. همراه با ویتامین‌های روزانه، عسل نیز مصرف كنید تا تاثیر معجزه‌آسای آن را بر بدن خود ببینید.

• درمان زخم‌های دیابت: با توجه به این كه امروزه تعداد كمی محصول برای درمان زخم‌های دیابت در بازار موجود است، استفاده از یك محصول طبیعی برای درمان این زخم‌ها بهترین راه چاره است.

توانایی عسل در ترمیم زخم‌ها، به ویژه زخم‌های دیابتی شناخته شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha