سلامت نیوز: با شکستن حریم کودک آزاری دختر بچه سه ساله قربانی ضرب و شتم و موارد بی بندی باری اخلاقی ناشی از اعتیاد شد.

 
به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس از اصفهان طی گزارشی موردی مبنی بر کودک آزاری شدید دختر بچه ای سه ساله پیگیری‌هایی در این خصوص صورت گرفت که مشخص شده این کودک سه ساله به نام س. کریمی نام دارد که در یکی از بیمارستان‌های اصفهان در بخش جراحی روز گذشته بستری شده است.
 
خبرنگار این رسانه برای جویا شدن این واقعه به بیمارستان مربوطه مراجعه کرد که البته از سوی مسئولان بیمارستان درخواست شد که نام بیمارستان فاش نشود.
 
از نکات قابل توجه این کودک آزاری علاوه بر ضرب و شتم شدید مواردی دال بر تجاوز هم گزارش شده است که از سوی مسئولان مربوطه هنوز قطعیت آن معلوم نیست و پزشکی قانونی باید تایید کند.
 
طبق شنیده‌های شواهد امر در بیمارستان و نیز مددجوی اجتماعی این کودک، گفته شده فردی با تماس با اورژانس اجتماعی موضوع را به آنها اطلاع داده و اورژانس اجتماعی با اعزام تیم پس از اینکه کودک بسیار ناخوش احوال بوده به بیمارستان منتقل شده است.
 
مددجوی این کودک در مورد این اتفاق گفت: گویا مادر این دختر بچه مصرف کننده مواد مخدر بوده است و به همین دلیل این کودک مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.
 
وی در مورد تایید تجاوز به عنف این کودک افزود: کودک در گفته‌هایش اسم دایی خود را مبنی بر شخص آزار دهنده عنوان می‌کند.
 
این مددجوی اجتماعی اضافه کرد: در حال حاضر حکم مداخله مددکاری انجام شده است و طبق نظر پزشکان این کودک از ناحیه شکم و همچنین عفونت شدید زیر بغل دچار آسیب و کبودی شدیدی است.
 
وی با بیان اینکه در روی بدن این کودک آثار گاز گرفتن وجود دارد، تصریح کرد: پرونده برای اثبات تجاوز در حال ارجاع به پزشک قانونی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha