سلامت نیوز : معاون مرکز پزشکی حج و زیارت هلال‌احمر از برگزاری آزمون مجازی تعیین سطح علمی و اولویت بندی 9 هزار پرستار داوطلب اعزام به عراق، سوریه و عربستان خبر داد.

ولید دنده‌بر اظهارداشت: مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران برای ارائه خدمات سلامت به زائران در 3 کشور عراق، سوریه و عربستان اقدام می کند و در این راه از خدمات پزشکان و پرستاران داوطلب استفاده می‌کند.وی ادامه داد: از این‌رو افراد داوطلب برای اعزام پیش از این با مراجعه به سایت این مرکز به نشانی‌ www.hmc.ir آمادگی خود را برای اعزام اعلام کرده‌اند که برای تعیین سطح علمی آنان آزمون علمی در تاریخ 27 تیر به صورت مجازی و سراسری در کشور برگزار می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پانا ؛ معاون حج عمره مرکز پزشکی حج و زیارت هلال‌احمر با بیان اینکه نتایج این آزمون یک هفته پس از برگزاری آزمون اعلام می‌شود، گفت: در ابتدای ورود به مرحله آزمون یکسری فرم پر می‌شود سپس فرد وارد مرحله آزمون می‌شود که 20 سوال 4 گزینه‌ای به مدت 20 دقیقه برای آنها در نظرگرفته شده است پرستاران به خاطر داشته باشند که تا پیش از پاسخ دادن کامل به سئوالات از سایت خارج نشوند چون فقط یکبار اجازه شرکت در آزمون را دارند.

دنده‌بر افزود: پس از اعلام نتایج، آزمونهای بعدی و مصاحبه عملی برای گزینش پرستاران انجام می‌شود. این اعزام متناسب با ظرفیت حضور زائران در این 3 کشور زیارتی عراق، سوریه و عربستان است و منابع آزمون نیز در سایت مرکز پزشکی حج و زیارت اعلام شده است.وی یادآور شد: پرستاران می‌توانند از ساعت 8 تا 20 روز سه ‌شنبه 27 تیر ماه جاری برای شرکت در این آزمون اینترنتی به سایت اعلام شده مراجعه کنند تا برای همکاری تعیین سطح و اولویت‌ بندی شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha