سه‌شنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۱
سلامت نیوز : مدیر عامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکتهای اجتماعی شهرداری تهران از برگزاری جلسه هماهنگی این سازمان به منظور تشدید جمع آوری متکدیان و معتادان همزمان با برگزاری اجلاس کشورهای غیر متعد خبر داد.

حسین زارع‌صفت مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با بیان این که با توجه به میزبانی تهران از اجلاس عدم تعهد پاکسازی شهر از آسیب‌های اجتماعی در دستور کار قرار گرفته است گفت:  اولین جلسه کمیته برنامه ریزی و اجرایی این سازمان با هدف هماهنگی جهت پاکسازی شهر از آسیب دیدگان اجتماعی در طول برپایی اجلاس سران جنبش کشورهای غیر متعهد برگزار شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر ؛ وی گفت: یکی از وظایف سازمان درراستای برپایی اجلاس سران کشورهای غیر متعهد، پاکسازی و ایمن سازی معابر و مناظرشهری است که بایستی اقدامات لازم دراین خصوص تعریف و سریعتر عملیاتی شود . تشکیل جلسه به‌منظور هماهنگی با دستگاهها و نهادهای ذیربط در امر برگزاری اجلاس یکی از مهمترین اقدامات این امر به شمار می‌آید.زارع‌صفت ادامه داد: بالابردن سقف پذیرش مراکز نگهداری شهرداری یکی از فعالیتهایی است که در دوره برگزاری اجلاس ضرورت دارد . پیش بینی می کنیم حجم توان ساماندهی ما از ظرفیت فعلی بایستی به میزان تقریباً300 نفر افزایش یابد و دراین خصوص توان حمایتی و خدماتی ما نیز به همین میزان در بخشهای مددکاری و پزشکی و غیره نیز افزایش داده شود .وی همچنین از فعال شدن 45 واحد گشتی در هفته های آتی خبر داد و گفت : بزودی با فعال شدن 45 واحد از گشتهای سیار شهرداری متکدیان و معتادین سطح شهر شناسایی و ساماندهی خواهند شد .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha