با توجه به هزینه های زیادی که مراکز درمانی و آزمایشگاه ها دارند، افزایش تعرفه ها٬ موجب ضرر بسیاری از آزمایشگاه‌ های بیمارستانی و مراکز درمانی می شود.

انتقاد ازغیرواقعی بودن 20درصدی تعرفه های درمانی/افزایش تعرفه ها فشاری به مردم واردنمی کند!
سلامت نیوز : عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با انتقاد از کم بودن افزایش 20 درصدی تعرفه های پزشکی گفت: با افزایش تعرفه آزمایشگاه ‌ها هیچ فشاری بر مردم وارد نمی‌ شود.

محمد حسین قربانی در گفت و گو با پانا، اظهار داشت: با توجه به هزینه های زیادی که مراکز درمانی و آزمایشگاه ها دارند، افزایش تعرفه ها٬ موجب ضرر بسیاری از آزمایشگاه‌ های بیمارستانی و مراکز درمانی می شود.عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی میزان افزایش تعرفه درمانی را غیرواقعی دانست و افزود: اعلام تعرفه 20 درصدی درمان توسط وزارت بهداشت غیرواقعی و پایین است که این امر مشکلات بسیار و متداولی را برای مراکز بهداشتی و درمانی فراهم می کند.

وی با بیان اینکه نقش تعرفه ‌های آزمایشگاهی در کاهش خطاهای پزشکی تعیین کننده است، افزود: پایین بودن میزان این تعرفه‌ ها به تبع کاهش کیفیت کنترل کیفی تشخیصی آزمایشگاه‌ ها شده است.این نماینده مجلس در پاسخ به این سوال که افزایش تعرفه ها موجب فشار بر مردم در هزینه های آن ها می شود، گفت: با افزایش تعرفه آزمایشگاه ‌ها هیچ فشاری بر مردم وارد نمی‌ شود٬ چرا که با افزایش تعرفه‌ نقش بیمه ‌ها در حوزه سلامت روشن می ‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha