چهارشنبه ۲۰ تیر ۱۳۸۶ - ۰۰:۰۰
کد خبر: 5286

بر اساس نظر سنجی كه نتایج آن اخیرا منتشر شد بیش از یك سوم پرستاران انگلیسی در 2 سال گذشته هنگام كار به تنهایی مورد حمله یا تجاوز واقع شده‌اند.

به گزارش سلامت نیوزبه نقل از گاردین، بسیاری از پرستاران گفته اند كه بسیاری از كارفرمایان آنها توجهی به وضعیت كار و شرایط فعالیت آنها نمی كنند كه این امر باعث شده همانطور كه كالج پادشاهی پرستاری هم عنوان كرده كارشان بیش از پیش خطرناك شود.
نظرسنجی از 1000 پرستار نشان داد كه بیش از نیمی از آنها (52 درصد) تهدید خشونت و یا آزار و اذیت در 2 سال گذشته علیه خود را بیشتر می بینند.
دو سوم آنها عنوان كرده اند كه رئیشسان معمولاً نمی داند آنها كجا هستند و سه چهارم پرستاران خواستار اطلاعات بیشتری برای زمانی بودند كه برای درمان بیماران به خانه هایشان می روند.
بیش از 6 درصد آنها به طور فیزیكی مورد آزار قرار گرفته اند كه حدود یك مورد از هر 10 مورد گزارش نشده است.
در یك مورد یكی از پرستاران گفت كه هنگام بازدید از یك بیمار در مزرعه ای دورافتاده مورد تهدید شوهر بیمار قرار گرفته و با اسلحه تهدید به مرگ شده است.
در مارس 2005 جان رید وزیر بهداشت وقت انگلیس وسیله‌ای را وارد سیستم بهداشتی انگلیس كرده بود كه پرستاران و سایر پرسنل در صورت احساس تهدید می توانستند زنگ خطر را به صدا در آورند.
این نظر سنجی همچنین نشان داد كه 85 درصد پرستاران بیش از ربع وقت خود را به تنهایی مشغول كار هستند و 53 درصد هم در ساعات اداری معمولاً در بیرون از اداره مشغول خدمت هستند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha