رییس ستاد اجرایی برنامه پزشك خانواده چگونگی ثبت نام پایتخت‌نشینان در برنامه پزشك خانواده را اعلام كرد.

سلامت نیوز: رییس ستاد اجرایی برنامه پزشك خانواده چگونگی ثبت نام پایتخت‌نشینان در برنامه پزشك خانواده را اعلام كرد.

دكتر محمد شریعتی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آغاز رسمی برنامه پزشك خانواده در اسلامشهر، شهرری و جنوب تهران، گفت: ثبت‌نام از مردم ساكن این مناطق برای انتخاب پزشك خانواده آغاز شده است.

وی گفت: ساكنان مناطق مذكور برای كسب اطلاعات بیشتر از چگونگی ثبت‌نام می‌توانند با شماره تلفن 8999 مركز پیام دانشگاه علوم پزشكی تهران تماس حاصل نمایند.

رییس ستاد اجرایی برنامه پزشك خانواده گفت: ثبت‌نام از دیگر ساكنان استان تهران برای برنامه پزشك خانواده هنوز آغاز نشده است. به محض آغاز این برنامه در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی، چگونگی ثبت‌نام ساكنان این مناطق نیز اطلاع‌رسانی می‌شود.

مناطق شهرداری تحت پوشش دانشگاه علوم پزشكی تهران عبارتند از: مناطق 10، 11، 16، 17 و 19 كه ساكنان این مناطق باید به مراكز بهداشتی و پایگاه‌های درمانی دولتی مجری پزشك خانواده در منطقه خود مراجعه و ثبت‌نام كنند.

افتتاح رسمی برنامه پزشك خانواده در دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی؛ سه شنبه آینده

دكتر احمدرضا فرسار، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی نیز در گفت‌وگو با ایسنا، از افتتاح برنامه پزشك خانواده در تمام مناطق تحت پوشش این دانشگاه در سه‌شنبه هفته آینده خبر داد و گفت: برنامه پزشك خانواده از روز سه‌شنبه در مناطق شمال، غرب و شرق تهران و همچنین دماوند، پاكدشت، ورامین، پیشوا، رباط‌كریم، بهارستان، ملارد، شهر قدس و شهریار آغاز می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha