آزمایش های تشخیصی و درمانی در برنامه پزشك خانواده رایگان نیست بلكه فقط ویزیت اولیه و ارایه برخی داروهای ساده در اجرای این برنامه رایگان خواهد بود.

آزمایش های تشخیصی و درمانی در برنامه پزشك خانواده رایگان نیست

سلامت نیوز : مدیركل آزمایشگاه های مرجع سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی در گفت و گو با ایرنا با اشاره به افزایش 21 درصدی تعرفه های آزمایش های تشخیصی و درمانی در سال جاری، تصریح كرد 30 درصد هزینه این آزمایش ها را مردم می پردازند و 70 درصد بقیه از سوی دولت پرداخت می شود.

دكتر 'سعید مهدوی' در ادامه به اجرای برنامه پزشك خانواده اشاره كرد و گفت: آزمایشگاه های تشخیصی و درمانی كشور نیز برای اطلاع رسانی در مورد این برنامه با سایر بخش های وزارت بهداشت، همكاری دارند.مدیركل آزمایشگاه های مرجع سلامت وزارت بهداشت، افزود: هم اكنون 'نسخه پزشك خانواده آزمایشگاهی' طراحی و پیش نویس آن آماده شده است.

مهدوی خاطرنشان كرد سووالات رایج مردم و مسوولان از پزشك خانواده، فهرست شده و در اختیار روسای آزمایشگاه های كشور قرار گرفته است تا اطلاع رسانی های لازم در زمینه پزشك خانواده در كشور صورت گیرد.هم اكنون بیش از 800 آزمایشگاه بیمارستانی دولتی و خصوصی در كشور فعال است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha