سلامت نیوز : مریم ارشدی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: ورزش نیاز جامعه زنان بوده و نقش مادران در ورزش بسیار با اهمیت است وساماندهی این موضوع در اولویت برنامه‌های این ائتلاف قرار دارد.

وی افزود: هر چقدر مردان قهرمان پرچم کشور را به اهتزاز درمی‌آورند زنان ورزشکار ایران نیز با حفظ حجاب و حیای خود معرف و نماد نظام جمهوری اسلامی ایران هستند از این رو در ورزش بانوان نیازمند تصویب و بازنگری قوانین هستیم.وی با بیان اینکه رویکرد این ائتلاف، ورزش خانوادگی و استحکام بنیان خانواده است، تصریح کرد: یکی از رویکردهای ما در حوزه ورزش بانوان کشور تلاش برای ایجاد جو صمیمی در خانواده‌ها است. این موضوع علاوه بر تأمین سلامت جسمانی اعضای خانواده در تحکیم بنیان خانواده‌ها نیز مؤثر است.

ارشدی با ذکر اینکه در ورزش بانوان نیازمند دیدگاه‌های فقهی هستیم، گفت: وقتی جامعه نشاط معنوی داشته باشد سریعتر می‌تواند در دستیابی به اهداف مباحث دینی موفق باشد از این رو ما نیازمندیم تا دیدگاه‌های فقهی در حوزه ورزش بانوان را با فرهنگ جامعه مطابقت داده و با حفظ هویت اسلامی و دینی در میادین ورزشی شرکت کنیم.وی بر ضرورت اقدام اورژانسی در ورزش زنان تأکید کرد: همان طور که در بحث درمان به اورژانس نیاز داریم در ورزش بانوان نیز باید اقدام اورژانسی انجام شود تا به این وسیله از افسردگی زنان جلوگیری شده و سلامت روانی آنها تأمین شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha