چهارشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۴۸
سلامت نیوز: مرد معتاد كه برای تامین هزینه اعتیادش، دختر دو ساله خود را در قبال یك میلیون تومان به یك زوج نابارور فروخته بود، دستگیر شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از جام‌جم، رسیدگی به این پرونده چند روز پیش با شكایت زن جوانی مبنی بر گم شدن دختر دو ساله‌اش در دستور كار ماموران كلانتری خواجه‌ربیع مشهد قرار گرفت.

شاكی گفت: روز حادثه دختر دو ساله‌ام برای بازی با دختران همسایه از خانه بیرون رفت، اما بازنگشت. همسایه‌ها نیز از او اطلاعی نداشتند و گمان می‌كنم دخترم ربوده شده است.

ردپای پدر معتاد در گم شدن كودك

با شروع تحقیقات برای یافتن دختر گمشده، ماموران اطلاع یافتند شوهر شاكی اعتیاد شدیدی به ماده مخدر شیشه دارد و همیشه اعضای خانواده‌اش را كتك می‌زده و چند ماهی است خانه را ترك كرده و خانواده‌اش از او اطلاعی ندارند.

با اطلاعات به‌دست آمده، ماموران احتمال دادند مرد معتاد دختر خردسالش را با خود برده است؛ بنابراین او را تحت تعقیب قرار دادند تا این‌كه دو روز پیش وی را در حال پرسه زدن در شهر شناسایی و دستگیر كردند. در بازرسی از مرد معتاد نیز 500 هزار تومان پول كشف و ضبط شد.

انكار به داشتن دختر دو ساله

این مرد در بازجویی مقدماتی ادعا كرد همسرش او را از خانه بیرون انداخته و آنها فقط یك پسر هشت ساله دارند و گفته‌های همسرش مبنی بر داشتن یك فرزند دختر دو ساله، صحت ندارد.

در ادامه، ماموران در تحقیق از همبازی‌های دختر گمشده متوجه شدند روز حادثه پدر دختر گمشده به بهانه خرید خوراكی او را با خود برده است.

به این ترتیب، پدر معتاد این بار در بازجویی اعتراف كرد دختر دو ساله‌اش را به قیمت یك میلیون تومان به یك زوج نابارور فروخته است.

پدر، دخترش را ربوده بود

متهم با اشاره به نحوه ربودن دخترش گفت: مدتی بود خانه را ترك كرده و سرگردان بودم و با گدایی هزینه زندگی‌ام را تامین می‌كردم تا این‌كه یك روز یكی از دوستانم از من خواست به‌دلیل مشكلات مالی، دختر دو ساله‌ام را به یك زوج نابارور بفروشم. من هم تصمیم گرفتم فرزندم را در قبال دریافت یك میلیون تومان به آن زوج بفروشم.

فروش دختر دو ساله در قبال یك میلیون تومان

مرد معتاد یادآور شد: به زوج نابارور گفته بودم همسرم فوت كرده و من هم به‌دلیل اعتیاد توانایی نگهداری از فرزندم را ندارم و با این حرف‌ها، اعتماد آنها را جلب كردم.

روز حادثه، دخترم در حال بازی با دختران همسایه بود كه با دیدن من به سمتم آمد و من نیز به بهانه خرید خوراكی، او را از آن محل بردم و همراه دوستم به محل قرار با زوج نابارور رفتیم و در قبال دریافت یك میلیون تومان، دخترم را به آنها تحویل دادم و نشانی آنها را نیز ندارم.

در ادامه دوست مرد معتاد كه او را به خانواده زوج نابارور معرفی كرده بود، دستگیر شد و اعتراف كرد فقط می‌خواسته دختر كوچولو زندگی بهتری داشته باشد و نمی‌دانسته مادر وی زنده است.

با اطلاعات به‌دست آمده از این مرد، زوجی هم كه كودك را خریده بودند، دستگیر شدند.

زوج مشهدی از خرید دختر خردسال گفتند


این زوج به پلیس گفتند، از طریق یكی از دوستانمان مطلع شدیم مرد معتادی همسرش فوت كرده و توانایی نگهداری از دختر دو ساله‌اش را ندارد. ما هم یك میلیون تومان به او پول دادیم و كودك را تحویل گرفتیم. به او قول دادیم كه از دختر كوچولو بخوبی نگهداری كنیم و از زنده بودن مادر كودك خبر نداشتیم.

بنابر این گزارش، برای پدر كودك و دیگر متهمان پرونده قرار قانونی صادر شد. تحقیقات تكمیلی دراین باره ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha