سلامت نیوز : نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: بیمارستان‌های آبادان و تجهیزات موجود در این بیمارستان‌ها با مشكل فرسودگی مواجهند و این موضوع نگران‌كننده است و باید به آن رسیدگی شود.

محمد انصاری در گفت‌وگو با (ایسنا)، اظهار كرد: بیمارستان طالقانی فرسوده است و بیمارستان 17 شهریور آبادان نیز با وجود اینكه در گذشته 250 تخت‌خوابه بود، اكنون حدود 50 تخت‌ دارد.وی افزود: كمبود برخی امكانات ازجمله ام.آر.آی از مهمترین معضلات موجود در بیمارستان‌های آبادان است كه باید به آن رسیدگی شود. پروژه بیمارستان اروندكنار هم با وجود اینكه سال‌ها از آغاز آن می‌گذرد، هنوز به پایان نرسیده و لازم است وزارت بهداشت، استانداری خوزستان و دیگر دستگاه‌های متولی نسبت به تكمیل این پروژه اقدام كنند. موضوع تكمیل بیمارستان اروندكنار در مجلس پیگیری خواهد شد.

انصاری با اشاره به استقرار دانشگاه علوم پزشكی در آبادان، تصریح كرد: از وزارت بهداشت و درمان انتظار می‌رود كه امكانات مناسبی در اختیار دانشگاه علوم پزشكی آبادان قرار دهد تا این دانشگاه بتواند خدمات بهداشتی و درمانی مناسبی به شهروندان ارائه دهد. شهرستان آبادان اكنون از جمله مناطق محروم كشور محسوب می‌شود و این در حالی است كه پیش از جنگ تحمیلی شرایط در این منطقه متفاوت بوده است.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان كرد: این یك واقعیت است كه پیش از جنگ تحمیلی تخت‌های بیمارستانی در آبادان بیش از جمعیت این شهر بوده و اكنون در این زمینه كمبود وجود دارد. این واقعیت را باید پذیرفت و به فكر چاره بود.وی ادامه داد: بیمارستان امام خمینی (ره) نیز فرسوده است و در حال حاضر ساختمان جدید این بیمارستان در حال ساخت است. با توجه به اینكه ساخت و تجهیز یك بیمارستان جدید بسیار زمان‌بر است، لازم است تا زمان تكمیل ساختمان جایگزین، بیمارستان امام خمینی (ره) آبادان بازسازی شود.انصاری گفت: انتظار می‌رود وزارت بهداشت، شركت نفت و سازمان تامین اجتماعی به وظایف خود در زمینه نوسازی و تجهیز بیمارستان‌های آبادان عمل كنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha