پنجشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۰
کد خبر: 53394
سلامت نیوز : اگر طرز استفاده درست آن را از پزشك یا ارتوپد پرسیده‌اید، امیدواریم راهنمای پی‌آمده در خرید آن مفید باشد:

مشخص كنید قصد دارید فقط روی آن راهپیمایی كنید، در جا بدوید یا هر دو منظور را در نظر دارید؛ به همان مقدار هزینه كنید.سرعت پنج مایل در ساعت برای راهپیمایی و 10مایل در ساعت برای دویدن مناسب است. اگر به سرعت اهمیت می‌دهید، مقدار نهایی دور موتور مهم است.اگر قصد تقویت استقامت خود را دارید سرعت اهمیتی ندارد. تردمیل مناسب برای دویدن، تردمیلی است كه ضربات و وزنی بیش از وزن استفاده‌كننده را تحمل كند؛ از این نكته غافل نشوید. تشخیص قدرت مناسب موتور به میزان و زمان استفاده از آن بستگی دارد.برای استفاده مداوم، موتورهایی با دو تا سه اسب بخار مناسب‌ترند وگرنه یك اسب بخار هم كافی است. كیفیت لوازم، جنس و نوع اطلاعات صفحه نمایش را در نظر بگیرید.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از جام جم ؛ پولتان را برای جنس بی‌كیفیت یا سرعت‌ها و اطلاعات و لوازم جانبی غیرقابل استفاده هدر ندهید. به میزان شیب و تعداد برنامه‌های خودكار و از پیش تعیین شده دقت كنید تا دستگاهی مناسب سن، وضع و نیاز خود بخرید. از استحكام، ثبات و امكان حركت نرم روی دستگاه مطمئن شوید.محل گرفتن دسته‌ها، همچنین پهنا، طول و دولا بودن تسمه یا صفحه آن را بررسی كنید. عرض تسمه نباید كمتر از 17 اینچ و طول آن كمتر از 48 اینچ باشد وگرنه علاوه بر ایجاد مانع در حركت دادن دست‌ها، براحتی نیز نمی‌توان روی آن دوید یا قدم زد.از فروشنده بخواهید دستگاه را روشن كند تا مقدار سر و صدای ایجاد شده را بسنجید. با تنظیم سرعت‌های گوناگون، زمانی نیز روی تسمه آن بدوید تا از عدم لرزش دستگاه هنگام دویدن مطمئن شوید.

فضا و محل جای دادن تردمیل را در منزل از قبل اندازه‌گیری كنید تا پس از خرید به مشكل برنخورید. برخی دستگاه‌ها قابلیت تاشو دارند، بعضی در فروشگاه‌ها به سبب خطای دید كوچك‌تر از وقتی به نظرتان می‌رسند كه در اتاق قرار دارند، صدای بعضی از دستگاه‌ها در اتاق یا آپارتمان مشكل‌ساز بیشتر به‌گوش می‌رسد و... . تحت تاثیر تبلیغات یا تعاریف فروشندگان و... قرار نگیرید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha