سلامت نیوز: معاون فنی بیمه البرز با اشاره به امکان خرید بیمه‌نامه امید آفرین به صورت اقساطی تا سقف 5 سال گفت: افراد سالم فاقد علائم سرطان تحت پوشش این بیمه این بیمه قرار می‌گیرند.

  به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، احمد صفرزاده معاون فنی بیمه البرز در مورد جزئیات استفاده از محصول جدید بیمه‌ای این شرکت با بیان اینکه بیمه‌نامه" امیدآفرین" افراد سالمی را که هیچ علامتی از سرطان ندارند تحت پوشش قرار می‌دهد، تأکید کرد:‌ اگر احیاناً افراد تحت پوشش دچار سرطان شوند هزینه آن را شرکت جبران خواهد کرد.

* امکان خرید اقساطی بیمه‌نامه تا 5 سال


وی با بیان اینکه این بیمه‌نامه براساس محاسبات دقیق آماری و میزان بروز این بیماری در بین مردم ایران و شرایط بومی تهیه شده، افزود: خریداران این بیمه‌نامه می‌توانند هزینه خرید آن را به صورت یکجا، ماهانه و سالانه حداکثر تا 5 سال پرداخت نمایند.

صفرزاده تصریح کرد: برای مثال حق بیمه یک فرد 30 ساله برای خرید بیمه‌نامه امیدآفرین 700 هزار تومان به صورت یکجا است و اگر این فرد تا پایان عمر به بیماری سرطان مبتلا شود براساس شرایط بیمه‌نامه هزینه‌اش جبران خواهد شد.

وی با اشاره به تخفیف‌های موجود برای خرید این بیمه‌نامه گفت: اگر از هر خانواده حداقل دو نفر این بیمه‌نامه را خریداری کنند از تخفیف برخوردار خواهد شد.

معاون فنی بیمه البرز افزود: همچنین سازمان‌های متقاضی برای کارمندان خود تا 500 نفر از 10 درصد تخفیف، 1000تا 500 نفر 15 درصد و بالای 1000 نفر از 20 درصد تخفیف استفاده خواهند کرد.

وی گفت: اخذ این بیمه‌نامه برای هر فرد از بدو تولد امکان‌پذیر است و سقف خرید آن تا سن 60 سالگی درنظر گرفته شده است.

صفرزاده با بیان اینکه بیمه‌نامه امیدآفرین یک دوره انتظار یک ساله دارد، گفت: یعنی اگر بیمه‌گذار در سال اول خرید این بیمه‌نامه به بیماری مبتلا شود، شرکت هیچ تعهدی برای پرداخت هزینه آن ندارد و همچنین فرد خریدار بیمه‌نامه باید در هنگام خرید فرم پزشکی مربوط به نداشتن علائم سرطان را پر کند.

* تعهد 150 میلیون تومانی بیمه‌نامه

معاون فنی بیمه‌البرز در مورد میزان تعهدات بیمه‌نامه امیدآفرین گفت: تعهدات شرکت براساس سال ابتلا به بیماری از زمان خرید بیمه‌نامه محاسبه شده و کل تعهدات شرکت برای هر فرد تا سقف مبلغ 150 میلیون تومان است و اگر کسی متقاضی باشد این پوشش تا سه برابر قابل افزایش خواهد بود.

* کاهش بیماران سرطانی ارزش اصلی این بیمه است


همچنین در ادامه محمدرضا فتحی مشاور بیمه البرز در طراحی بیمه‌نامه با اشاره به روند ابتلا به سرطان در کشور تصریح کرد: صدور این بیمه‌ در کشور موجب آگاهی و حساسیت بیشتر مردم نسبت به بیماری سرطان خواهد شد.

وی ادامه داد: ارزش اصلی این بیمه‌نامه، مدیریت سرطان است و بیمه البرز با فروش این بیمه‌نامه موجب مشود تا سرطان در کشور مدیریت شود و افراد کمتری به آن مبتلا شوند.

فتحی با اشاره به اینکه بیمه‌نامه امیدآفرین برای اولین بار در ایران به صورت مادام‌العمر ارائه می‌شود، گفت با این کار انجام تست‌های غربالگری با کمک مجامع پزشکی کشور برای جلوگیری از سرطان افزایش خواهد یافت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha