سلامت نیوز : معاون درمان دانشگاه علوم پزشكی جندی شاپور اهواز گفت: ساختمان جایگزین بیمارستان‌های رازی، طالقانی، گلستان و ابوذر در اهواز در حال ساخت است.

دكتر شاهرخ رئیسیان در گفت‌وگو با (ایسنا)، اظهار كرد: بیمارستان‌های مسجدسلیمان و رامهرمز به دلیل فرسوده بودن ساختمان اكنون در حال نوسازی هستند و احداث ساختمان جدید برای این بیمارستان‌ها نیز در حال انجام است. با توجه به میزان پیشرفت این دو پروژه پیش‌بینی می‌شود این دو بیمارستان جایگزین تا سه ماه آینده بهره‌برداری شوند.

وی افزود: هندیجان یكی از شهرستان‌های استان است كه تا پیش از این بدون بیمارستان بوده است. ساختمان بیمارستان این شهرستان اكنون تكمیل شده و پس از تجهیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین بیمارستان‌های جدید مسجدسلیمان و رامهرمز نیز باید تجهیز شوند كه اعتبار لازم برای این امر هنوز ابلاغ نشده است.

رئیسیان تصریح كرد: ساختمان جایگزین بیمارستان سوسنگرد نیز اكنون در حال ساخت است؛ پروژه ساخت بیمارستان در شهرهای ماهشهر، بهبهان و باغملك و چند شهر دیگر استان نیز در دستور كار است و بسیاری از این پروژه‌ها اكنون در مرحله اجرا هستند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشكی جندی‌شاپور اهواز درباره تجهیزات موجود در بیمارستان‌های استان گفت: در حال حاضر در بیمارستان‌های خوزستان با مشكل كمبود تجهیزات مواجه نیستیم، ولی بیمارستان‌هایی كه به تازگی ساخته می‌شوند باید تجهیز شوند. به عنوان مثال برای تجهیز بیمارستان جدید مسجدسلیمان 6 میلیارد تومان اعتبارلازم است و پیش‌بینی می‌شود اعتبارات لازم برای تجهیز بیمارستان‌ها تا مهرماه ابلاغ شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha